Tomato Plant forum

Tomato Plant forum a fost publicat de Andreea la sâmbătă, decembrie 04, 2010, in Pastile de Slabit -> / si a primit 16 comentarii
Ai folosit pastile de slabit Tomato Plant si vrei sa povestesti tuturor ce rezultate ai avut si cum a decurs cura de slabire?
Vrei sa-ti exprimi pareri sau opinii despre Tomato Plant? Sau vrei sa faci comentarii in slegatura cu aceste pastile de slabit?
Ai intrebari in legatura cu pastilele de slabit Tomato Plant?
Discuta pe forum! Te asteptam cu intrebari, pareri si comentarii despre Tomato Plant!

Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum Tomato Plant forum

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , forum pastile de slabit, Tomato Plant Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Tomato Plant forum

16 comentarii:

  1. am slabit 8 kg in 6 sap dar organismul sa blocat si nu mai vrea sa slabeasca chiar daca iau pastile in continuare

    RăspundețiȘtergere
  2. Am luat 2 pastile de TOMATO si m-am simtit rau,cred ca depinde de organism,acum am inceput tratamentul cu DIETO capsule de 2 saptamni ,am slabit 3 kg si ma simt ok,nu am nici o senzatie nasoala.Aveti grija fetelor la ce luati !

    RăspundețiȘtergere
  3. pai eu dak slabesc 8 kg.. e perfect.. nu am nevoie de mai mult.. avand in vedere k am 56,8 de kg... si aveam 54.. iar m-am ingrasat:(. eu sper ca aceste pastile sa-mi taie pofta de mancare

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu stiu ce sa spun despre tomato plant (in afara de faptul ca am observat ca sunt pe piata si clone ale acstor pastile de slabit chinezesti - si acum cum ai norocul ... ce tomato cumperi ... original sau falsuri)

    Pentru reducerea poftei de mancare si accelerarea arderii depozitelor de grasime eu am ales (si a functionat) slim&fit detalii aici

    RăspundețiȘtergere
  5. EU COMAND DE PE SITE-UL TOMATO PLANT, SUNT MAI IEFTINE SI STIU CA SUNT DE LA SURSA! NU MA SIMT RAU DELOC, DIN CONTRA, MA SIMT FOARTE BINE, MA SIMT USOARA, AM ENERGIE, MERG SI LA AEROBIC, NU AM SLABIT BRUSC(NICI NU URMARESC MINUNI PESTE NOAPTE SI APOI SA PUN INAPOI DUBLU), AM SLABIT INCET, DOAR PRIN ZONELE IN CARE AVEAM NEVOIE, TALIE, SOLDURI ... PROBLEMELE ORICAREI FEMEI! LE IAU DE O LUNA, AM SA MAI IAU INCA O LUNA SI APOI E RECOMANDAT SA LE RARESTI INCET DUPA CARE SA FACI O PAUZA, SA NU LE LASI BRUSC! APOI DECIZI DACA LE MAI IEI SAU NU! SUNT DE PARERE CA DACA TOT VRETI SA LE INCERCATI, DATI COMANDA PE SITE-UL OFICIAL, DAR TOTUL DEPINDE DE ORGANISMUL FIECARUIA ... NU VA POT ZICE CA SI VOI VETI REACTIONA LA FEL CA MINE! NUMAI BINE SI SANATATE!

    RăspundețiȘtergere
  6. speram sa ma ajute reducandu-mi pofta de mancare pentru a reduce portia fara sa inebunesc de foame si sa ajung iar lipit de frigider...la mine nu a functionat

    RăspundețiȘtergere
  7. buna fetelor :* sunt la a 5 zi de tomatto nu m-am cantarit ink (vreau sa ma canaresc dupa min o saptamana) intradevar si mie mi-a taiat pofta de mancare si de dulciuri insa pap tot 3 mese si 2 gustari pe zi numai ca mananc mult mai putin decat inainte .Nu este bine sa renuntati la mancare pt k senzatia asta ca nu aveti pofta de nimik se datoreaza doar pastilelor ! in momentul cand veti renunta la ele veti manaca si chiar daca veti manca putin tot va veti ingrasa daca pe parcursul zileleor cand luati tomatto nu manacati nimik ! beau multa apa ! astazi ma durut un pic rinichiul sper sa nu aiba legatura cu pastilele mi am revenit repede dar totusi am semne de intrebare sper doar ca ma tras curentul :) in rest ma simt foarte bine nu am ameteli dorm foarte bine noapte nu ma doare capul e totul ok pana ak sper si sa slabesc *:*:*:*:*:

    RăspundețiȘtergere
  8. Iti ofer un cod de reducere de 15 lei pentru urmatoarea comanda de Slim&Fit; CLIC AICI si ia codul de reducere

    RăspundețiȘtergere
  9. le_am comandat si eu,abia astept sa le iau

    RăspundețiȘtergere
  10. va spun eu!!! chiar functioneaza! am luat 3 luni si am slabit aproximativ 10 kg, apoi am facut pauza o luna si nu am luat deloc desi pe forum scria ca trebuie sa iei si in perioada de pauza o data la cateva zile cate o pastila si am mai slabit 4 kg dupa care am inceput sa iau din nou de 3 saptamani si am mai slabit 4 kg... o sa mai iau in continuare pt ca mai am de slabit. Sunt foarte multumita de ele si sper sa va ajute si pe voi. PS:nu m-am simtit deloc rau! SUCCES

    RăspundețiȘtergere
  11. Asa se fac banii!
    Vinzi rosiile cu un milion kilogramul ...
    Nu stiu astia cum sa ne mai pacaleasca ...
    Auzi tu ... pastile din rosii pentru slabit ...
    Si vad pe aici pe forum ca lumea le cumpara ...
    Cat de disperat sa fii sa dai o gramada de bani pe rosii?

    RăspundețiȘtergere
  12. buna sunt si eu la a 2 pastila si sper sa aiba efect si la mn ca la celelalte .

    RăspundețiȘtergere
  13. pentru mine a functionat...la fel si pentru sotul meu care a avut mult mai mult de slabit...nici un efect advers la nici unul dintre noi

    RăspundețiȘtergere
  14. Am 3 zile de cand iau tomato si nici nu mi-e sete nici nu mi-e rau dar totusi nu prea cred ca o sa slabesc am 152 si 74kg

    RăspundețiȘtergere
  15. eu iau tomato light de 9zile si am zlabit 3,300kg sunt f multumita

    RăspundețiȘtergere
  16. este posibil sa nu slabesti ?

    RăspundețiȘtergere