Activ 30 Forum

Activ 30 Forum a fost publicat de Andreea la duminică, decembrie 12, 2010, in Pastile de Slabit -> / / / si a primit 16 comentarii
Vrei sa participi la discutii pe forum despre pastilele de slabit Activ 30?Ai intrebari legate de Activ 30 sau vrei sa impartasesti din experienta sau expertiza ta cu aceste pastile de slabit?

Ai folosit Activ30 si vrei sa iti exprimi pareri sau sa faci comentarii? Ai slabit cu Activ 30 si vrei sa ne spui cum ai slabit si cat ai slabit cu aceasta cura?
Te invitam pe forum Activ 30!

Iti multumim pentru contributie!
Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum Activ 30 Forum

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , Activ 30, comentarii pastile de slabit, forum pastile de slabit, pareri despre pastilele de slabit Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Activ 30 Forum

16 comentarii:

  1. Pareri despre activ 30? De la cei care au folosit activ 30 ma intereseaza pareri si comentarii ....

    RăspundețiȘtergere
  2. cele mai ieftine tablete din fructele acai care sunt?

    RăspundețiȘtergere
  3. Activ 30 nu mai este bun daca in adolescenta ai avut probleme cu greutatea ...

    RăspundețiȘtergere
  4. am inceput sa iau si eu de doua zile(seri) aceaste pastile activ 30 si primul efect este ca nu ma mai balonez dupa ce mananc,iar seara dupa ce le iau nu prea mai imi este foame,vom vedea mai departe

    RăspundețiȘtergere
  5. am luat de trei seri pastilele activ 30 si ziua am niste ameteli cumplite,iar scaunul este aproape apa .asa este normal? dar de ce ametesc in halul asta?

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai pus aceasta intrebare si acolo de unde ai cumparat pastilele de slabit Activ 30 ?

    RăspundețiȘtergere
  7. pentru Ana. Le-am comandat pe net si in 4 zile au sosit .Am cautat la reactii adverse si nu am gasit nimic ,poate am eu alte probleme ,nu ar fi prima data ,caci am anemie perifriba.Astazi imi ies si analizele si am sa vad. Daca vrei te tin la curent

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu iau activ 30 de doua saptamani ,dar nu vad nici un rezultat,daca stiti dupa cat timp se vad rezultatele va rog sa imi spuneti si mie, pentru ca eu am ajuns sa cred,ca nu sunt bune

    RăspundețiȘtergere
  9. De cesle mai multe ori nu se vad niciodata... si spun asta nu pentru ca eu nu am slabit cu activ 30 dar se vede cu ochiul liber pe tot netul ca 99% dintre cei care vorbesc despre activ 30 o fac cu mare nemultumire si nu-i exclus ca cei 1% (adica cei care lauda activ 30) sa fie tocmai cei care vand activ 30

    RăspundețiȘtergere
  10. si eu iau de 10 zile activ 3o ,si am slabit 3 kg,se vede la pulpe -3 cm

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu am luat activ 30 timp de 10 zile dar am avut surpiza sa vad ca m-am si ingrasat 1 kg. Deci va dati seama ca am renuntat la restul curei. Si in plus am facut si gimnastica

    RăspundețiȘtergere
  12. niste tampiti!!!am facut comanda pe net,in 5 zile au aj,insa in loc de o cutie cat comandasem,mi-au tr 2,dar fara a fi marcat in vreo zona de pe cutie termenul de valabilitete!sunt susceptibla,..a luat cineva pastilele astea macar o sapt.iar apoi nu s-a ingrasat,punanad la loc kg date jossau chiar mai mult????

    RăspundețiȘtergere
  13. O mare teapa! Am trimis flacoanele inapoi de 3 saptamani si nu mi-am primit banii asa cum au promis .Eu dupa aproape o luna de luat activ 30 ,nu am slabit decat 3 kg,pe care le-am si pus la loc,in schimb am avut niste ameteli cumplite.Mentionez ca mi-am facut analizele de sange,incluziv de tiroida,hormonale si toate sunt perfecte,deci nu exista vreun motiv sa nu slabesc.A... am tinut si regim alimentar dar...degeaba.

    RăspundețiȘtergere
  14. Mare, mare teapa. am folosit mai multe sapatamani, dar degeaba.nici macar 1kg.

    RăspundețiȘtergere
  15. Aceiasi firma vinde multe alte porcarii de slabit; eu am luat teapa cu cidru 100
    Dati o cautare dupa S.C. Biroul European Silueta si Sanatate pe google si o sa vedeti ca despre toate pastilele lor spun ca sunt cele mai bune ...

    RăspundețiȘtergere
  16. eu am luat activ 30 o luna si NIMIC nu am slabit nic un gram ,pe langa asta cred ca mi-am dat si ficatul peste cap, de atunci ma balonez incontinuu , si intradevar aceeasi firma vinde vreo 5-6 feluri de produse pt. slabit. Nu luati

    RăspundețiȘtergere