HCA pareri

HCA pareri a fost publicat de Andreea la luni, decembrie 06, 2010, in Pastile de Slabit -> / / si a primit 5 comentarii
Daca ai folosit HCA pentru slabit (acid de fructe) sau pur si simplu ai o opinie despre aceste pastile de slabit te invitam in acesta pagina sa-ti exprimi pareri despre HCA

Multumim pentru pareri! Cuntributia ta este foarte importanta pentru cei care vor sa afle cat mai multe pareri si opinii despre acidul de fructe pentru slabit HCA.

Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum HCA pareri

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , forum pastile de slabit, H.C.A., pareri despre pastilele de slabit Adauga sau vezi comentarii si pareri despre HCA pareri

5 comentarii:

  1. CUM SE IAU ACESTE PASTILE, DIMINEATA, SEARA, 2 PE ZI , 1 PE ZI......CHIAR LE VINDETI FARA INSTRUCTIUNI?
    VA MAI NUMITI SI BIROUL DE SANATATE!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte dezamagita! Totul e o farsa. Nu am slabit nici macar un kg si am fost asigurata ca voi slabi intre 10 si 15 kg.Totul e o mare farsa! Nicoll.

    RăspundețiȘtergere
  3. toate reclamele astea sunt minciuni nu exista pastile de slabit

    RăspundețiȘtergere
  4. SUNT PROFUND DEZAMAGITA DE FELUL IN CARE POTI CADEA PRADA TENTATIEI SI SPECULATIEI UNOR NONPROFESIONISTI AM COMANDEAT H.C.A. NICI MACAR NU AM PRIMIT INSTRUCTIUNI MI-AU TRIMIS TOT FELU DE AIURELI BROSURI SENZATIONALE sUNTETI DE-A DREPTUL PENIBILI

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga mea ... trimite-le inapoi! eu am folosit HCA de la "Sanatate si Frumusete" si nu am fost deloc multumita ...

    M-am abonat la acest forum pentru placerea "sadica" de a-i vedea si pe altii cum se plang :D

    Chestia e ca eu am reusit pana la urma sa slabesc cu produsele de la www.slimandfit.ro si ... nu mai pastrez acea placere de a vede cum si altii platesc pentru ca sunt creduli ....

    Draga mea... (cred ca esti fata dupa felul cum te oftici :)) ) Draga mea, incearca sa reduci portia (dar nu mai mult de 10 - 20% din necesarul zilnic de calorii) mai fa ceva miscare in mod regulat, mananca putin si des (alimente neprocesate; cat mai naturale) bea suficienta apa si incarca-te cu RABDARE (daca slabesti prea mult e greu sa-ti pastrezi greutatea)

    Daca faci astea si nu slabesti suficient, este posibil sa ai prea multe toxine in organism si de asta nu slabesti;
    Deasemenea, daca reducand portia si renuntand la prostiile alea de mezeluri si dulciuri care te faceau satula si multumita si ai probleme cu foamea sau cu poftele, atat pentru eliminarea toxinelor cat si pentru anularea poftei de mancare, foloseste slim&fit si detoxicolon de aici.

    Nu numai eu am slabit cu aceste produse ... de asta am incredere in ele ....

    Vezi si tu mai multe pe www.slimandfit.ro si nu te mai lasa furata de promisiuni ... orice pastila promite ca te slabeste fara sa faci nimic este o pacaleala!!!

    Mult succes! (si nu-i lasa! trimite-le produsele si cere-le banii inapoi!)

    RăspundețiȘtergere