Activ 30 reactii adverse

Activ 30 reactii adverse a fost publicat de Andreea la duminică, decembrie 12, 2010, in Pastile de Slabit -> / / / si a primit 3 comentarii
Reactii adverse si efecte secundare ale pastilelor de slabit Activ 30.



In prezentarea (prospectul) acestor pastile de slabit Activ 30 nu sunt specificate reactii adverse sau efecte secundare.
Am cautat daca pentru ingredientul activ, leptina, sunt semnalate reactii adverse sau efecte secundare si nu am gasit nimic semnificativ.

Pentru a completa acest "tablou (alb)" de efecte secundare/reactii adverse, fac apel la cei care au folosit Activ 30 pentru a-i invita sa ne dea de veste (mai jos in zona de comentarii, forum) daca au de semnalat reactii adverse sau efecte secundare la administrarea pastilelor de slabit Activ 30 sau al altor produse ce au ca ingredient de slabit leptina (cum ar fii injectiile pentru slabit cu leptina).
Multumim!
Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum Activ 30 reactii adverse

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , Activ 30, forum pastile de slabit, pastile de slabit efecte secundare, reactii adverse la pastile de slabit Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Activ 30 reactii adverse

3 comentarii:

  1. o sa returnez inapoi pastilele ramase nu sunt bune deloc mam ingrasat 2 kg in 2 saptamini

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am returnat pastilele si mi-am primit banii inapoi. Le-am comandat sperand sa imi dea un nou impuls in a slabi avand in vedere ca eram deja de 4 luni pe un regim de viata sanatos si pierdusem 20kg ... Efectele secundare au fost :gust neplacut in gura , dureri de cap , insomnie si oboseala.

    RăspundețiȘtergere
  3. cum a-ti reusit sa returnati produdul

    RăspundețiȘtergere