Pareri fiole de slabit UnicaSlim

Pareri fiole de slabit UnicaSlim a fost publicat de Andreea la vineri, decembrie 17, 2010, in Pastile de Slabit -> / / / si a primit 3 comentarii
Folosesti sau ai folosit fiola de slabit UnicaSlim? vrei sa-ti impartasesti experienta si sa-ti exprimi pareri despre UnicaSlim?



Te asteptam cu comentarii pe forum despre noile fiole de slabit UnicaSlim!
Multumim pentru contributie!
Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum Pareri fiole de slabit UnicaSlim

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , Fiole de Slabit UnicaSlim, forum pastile de slabit, pareri despre pastilele de slabit, UnicaSlim Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Pareri fiole de slabit UnicaSlim

3 comentarii:

  1. nu sint bune de nimic,am o prietena a inceput cura de o sap.na slabit nici un grm,eu iau de doua zile si am aceasi pofta de mincare ce fiole sint astea daca nuti ia macar apetitu.e o mare teapa si bani aruncati degeaba mai sint si scumpe nu se merita..

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am cumparat cura de 5 cutii de unicaslim si am terminat 2 cutii jumate si nu are nici un efect, dupa aprope 3 saptamani nu am dat jos nici macar 1 kg!E o mare teapa!Pt mine e prima data cand cumpar produse de genul acesta si ma facut sa le cumpar doar pt ca spuneau k au efect garantat in caz contrar i-ti primesti bani inapoi, acum o sa vad cand ii sun kum sta treaba cu primitul banilor inapoi!Parca vad k akum or sa vina cu alte vrajeli si nu o sa dea nici un ban inapoi!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am tinut cura o luna si nu slabesti de loc ai chiar pofta de mancare dupa ele sant vrajeli

    RăspundețiȘtergere