Administrare Tomato Plant

Administrare Tomato Plant a fost publicat de Andreea la sâmbătă, decembrie 04, 2010, in Pastile de Slabit -> / si a primit 2 comentarii
Pastilele de slabit Tomato Plant se administreaza cate una in fiecare zi inainte sau dupa micul dejun cu o mare cantitate de apa.

Consumul unei cantitati mai mari de apa in timp ce se administreaza Tomato Plant accelereaza procesul de slabire.

Atentie: nu depasiti doza zilnica recomandata (nu se administreaza  mai mult de o pastila Tomato Plant pe zi.

Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum Administrare Tomato Plant

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , administrare pastile de slabit, Tomato Plant Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Administrare Tomato Plant

2 comentarii:

  1. Buna,

    Am luat tomato plant anul trecut si mi-a fost foarte rau de la ele, sincer nu ma asteptam ptr ca se zice sa sunt naturale. Poate la voi functioneaza.

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-am luat si eu tomato revin cu amanunte despre ele

    RăspundețiȘtergere