Cidru100 forum

Cidru100 forum a fost publicat de Andreea la sâmbătă, decembrie 04, 2010, in Pastile de Slabit -> / si a primit 1 comentarii
Ai urmat o cura de slabire cu pastile de slabit Apple Cider Vinegar (cidru100) si ai vrea sa spui celor interesati de acest tratament de slabire cum a functionat la tine cidru100? Vrei sa-ti exprimi opinii sau pareri despre pastilele de slabit cu concentrat de otet din cidru de mere Apple Cider Vinegar (cidru100)?
Ai intrebari despre cidru100 si astepti raspunsuri de la cei care au folosit aceste pastile de slabit?
Adauga comentarii in acest forum!

Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum Cidru100 forum

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , Cidru100 - Apple Cider Vinegar, forum pastile de slabit Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Cidru100 forum

Un comentariu:

  1. Mare grija!!!!
    Este o mare teapa!!!!Eu una am cumparat ca nebuna 3 cutii, nu una, si ce credeti? PAUZA !!!!, de slabit nimic,dar absolut nimic..
    Fiti atente si nu va lasati pacalite ...Le-am luat exact cum era recomandat, am baut o tona de apa, am mancat f putin, nimic gras, nimic dulce, defel paine, am facut miscare (mers-plimbari in aer liber) aproape 30-40 minute zilnic, am fost increzatoare si perseverenta DAR....Exista un DAR..Nu m-au ajutat cu nimic si le-am inghitit degeaba degebuta. Am aceeasi greutate ca la inceputul curei si deci nu le pot recomanda nimanui, indiferent de varsta sau metabolism. NU VA AJUTA!!!!
    Alegerea este a dumneavoastra dar ganditi-va de mai multe ori inainte de a comanda si luati in seama postarile de pe forumuri ...

    RăspundețiȘtergere