A slabit cineva cu cidru de mere (cidru100 - apple cider vinegar) ?

A slabit cineva cu cidru de mere (cidru100 - apple cider vinegar) ? a fost publicat de Andreea la sâmbătă, decembrie 04, 2010, in Pastile de Slabit -> / si a primit 3 comentarii
Pentru ca sunt multe "voci" pe net ce-si declara nemultumirea fata de rezultatele obtinute cu pastile de slabit Apple Cider Vinegar (cidru100), ma vad dator sa consider ca poate fi vorba de un "aranjament antireclama" si sa incerc sa sondez si eu opinia dvs pentru a afla daca se slabeste cu aceste capsule de slabit.

Daca ai folosit aceste pastile cu concentrat de cidru de mere si ai slabit, fa un mis efort si spune-ne si noua cat si cum ai slabit cu apple cider vinegar in acest forum.


Multumim!
Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum A slabit cineva cu cidru de mere (cidru100 - apple cider vinegar) ?

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , Cidru100 - Apple Cider Vinegar, forum pastile de slabit Adauga sau vezi comentarii si pareri despre A slabit cineva cu cidru de mere (cidru100 - apple cider vinegar) ?

3 comentarii:

  1. fratilorrrrrr de ce draq sa mai luati patile daca tot trebuie sa tineti cura ????? cu 2 l de apa ,fara mese dupa 18 si mancare sanatoasa ,daca faceti asa nu slabiti si fara pastile??????? sau nu va duce capul ?????????

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru cel de mai sus ... ca-l cam duce capul ...
    Draga, sunt persoane care nu pot lupta cu foamea si renunta la dieta deslabit si sunt (de exemplu) pastile de slabit care reduc / inhiba pofta de mancare sau/si mentin senzatia de satietate...
    Deasemenea ... sunt si persoane care nu pot face sport pana la epuizare pentru a arde grasimea si sunt pastile care accelereaza metabolismul...
    Pai cum draq sa nu cauti ajutoare pentru slabit (pastile de slabit) ????
    Eu am incercat mai multe pastile de slabit dar niciunele nu m-au multumit asa cum au facuto suplimentele slim&fit (reduc foamea si topesc grasimile - un pic de atentie la dieta si un pic de miscare si slabesti 5-8 kg pe luna.
    Daca vreti slim&fit, mergeti aici: www.slimandfit.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Mare grija!!!!
    Este o mare teapa!!!!Eu una am cumparat ca nebuna 3 cutii, nu una, si ce credeti? PAUZA !!!!, de slabit nimic,dar absolut nimic..
    Fiti atente si nu va lasati pacalite ...Le-am luat exact cum era recomandat, am baut o tona de apa, am mancat f putin, nimic gras, nimic dulce, defel paine, am facut miscare (mers-plimbari in aer liber) aproape 30-40 minute zilnic, am fost increzatoare si perseverenta DAR....Exista un DAR..Nu m-au ajutat cu nimic si le-am inghitit degeaba degebuta. Am aceeasi greutate ca la inceputul curei si deci nu le pot recomanda nimanui, indiferent de varsta sau metabolism. NU VA AJUTA!!!!
    Alegerea este a dumneavoastra dar ganditi-va de mai multe ori inainte de a comanda si luati in seama postarile de pe forumuri ...

    RăspundețiȘtergere