SlimBall

SlimBall a fost publicat de Andreea la vineri, decembrie 10, 2010, in Pastile de Slabit -> / si a primit 8 comentarii
SlimBall (balonul gastric vegetal) este descris ca fiind "tratamentul numarul 1 in SUA care reduce obezitatea: capabil sa elimine complet pofta de mancare excesiva"

SlimBall inlocuieste cu capsule ieftine costisitoarea operatie de introducere a unui balon gastric pentru reducerea volumului stomacal cu scopul de a umple stomacul cu putina mancare (instalarea mai rapida si mentinerea senzatiei de satietate.


Teoretic, aceste pastile de slabit SlimBall ar trebui sa functioneze foarte bine ca adjuvant pentru dieta de slabire.

Problema cu aceste pastile de slabit (in opinia mea) incepe odata cu dorinta comerciantului de a le transforma din adjuvanti de slabit in metoda de slabit; Spune si tu, ce parere ai, daca nu schimbi nimic in alimentatia ta si in stilul tau de viata ci doar mananci mai putin pentru ca iti umpli stomacul cu aceste pastile de guma (asa cum se recomanda), ce se intampla dupa ce incetezi administrarea pastilelor SlimBall?  stomacul va ramane la fel de mare si el va fi umplut asa cum l-ai umplut mereu cu mancare "dupa inima ta".

Astept pareri si comentarii, mai jos, pe forum.
Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum SlimBall

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , Balonul Gastric Vegetal, SlimBall Adauga sau vezi comentarii si pareri despre SlimBall

8 comentarii:

  1. Nici vorba sa functioneze. Am urmat un tratament de 3 luni cuplat cu dieta (multe fructe si legume , fara dulciuri, etc...). Nu am scazut nici un gram . Chiar au fost bani dati aiurea .

    RăspundețiȘtergere
  2. nu functioneaza. am luat si eu pastile timp de 3 luni fara absolut niciun rezultat

    RăspundețiȘtergere
  3. este o vrajala,nu este bun de nimic,am urmat o luna acest tratament si m-am ingrasat 3 kg

    RăspundețiȘtergere
  4. Slim Ball este o mare teapa am luat eu si nu produce acea senzatie de satietate cum spune reclama.
    Sunt o porcarie

    RăspundețiȘtergere
  5. @anoni
    Daca reducerea poftei de mancare si accelerarea metabolismului este ceea ce te intereseaza, iti recomand cu toata increderea Slim&Fit!
    Mai multe detalii aici: www.slimandfit.ro
    Succes la slabit!

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu am slabit aproape 6 kg cu slim&fit si detoxicolon intr-o singura luna ... si in plus detoxifierea se pare ca mi-a facut mult bine pentru ca nu ma mai trezesc dimineata asa obosita cum ma trezeam inainte oricat de mult sau putin as fi dormit

    RăspundețiȘtergere
  7. eu am slabit cu slimball in 2 saptamani 5 kg

    RăspundețiȘtergere