Perfect Slim administrare

Perfect Slim administrare a fost publicat de Andreea la sâmbătă, decembrie 04, 2010, in Pastile de Slabit -> / si a primit 4 comentarii
Cum se administreaza pastilele de slabit Perfect Slim?

Pe site-ul de prezentare nu am gasit un prospect cu modul de administrare; ceea ce am reusit sa deducem este doar ca se administreaza cate 3 pastile Perfect Slim zilnic.

In acest moment inecercam sa obtinem un  prospect pentru pastielele de slabit Perfect Slim; pana il vom obtine, ii rugam pe cei care folosesc sau au folosit Perfect Slim sa ne spuna si noua zce contine prospectul acestor produse, prospect care banuim ca insoteste pastilele.

Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum Perfect Slim administrare

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , administrare pastile de slabit, Perfect Slim Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Perfect Slim administrare

4 comentarii:

  1. Mi-am comandat Perfect Slim si am fost putin dezamagita sincer de ce am gasit inauntru. Ma asteptam sa gasesc un propect serios, contraindicatii, etc. Nimic. Doar o foita cu compozitia pastilelor si modul de administrare: de 3 ori pe zi inainte de masa. Nici nu scrie daca imediat trebuie sa iei masa dupa sau sa mai astepti jumatate de ora (asa e de obicei)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dap! Iti da senzatia ca nu au de gand sa-ti vanda si a doua oara produsul lor pentru ca stiu ca este o pacaleala de produs;
    Daca ar sti ca produsul lor isi face treaba si ca un client va dori sa continuie cura ar da o mai mare importanta administrarii produsului si urmaririi clientilor .... asa se pare ca nu urmaresc decat o comanda stiind ca a doua, orice ar face, nu mai vine ...

    RăspundețiȘtergere
  3. il folosesc de 7 zile si nimi ..nu mai dati banii pe el nu este bun

    RăspundețiȘtergere
  4. va rugam cei de la firma perfect slim nu va mai bateti joc de oameni ca nu dati nici un mod de administrare a pastilelor niciun prospect nici ce poate minca persoana care ia pastilele eu le iau de 2 luni si nu am slabit nici 1 kgsi nu sint mincacioasa de fel maninc multe fructesi legume negatite si fac mult sportmerg pe jos mult urc si cobor mult si degeaba va rog datiun raspuns

    RăspundețiȘtergere