A slabit cineva cu Acai Forte?

A slabit cineva cu Acai Forte? a fost publicat de Andreea la vineri, decembrie 10, 2010, in Pastile de Slabit -> / si a primit 7 comentarii
Deschidem aceasta pagina de forum pentru a afla de la cina a folosit pastile acai forte pentru slabit daca au labit, cat au slabit si cum au slabit cu aceste suplimente alimentare despre care se vorbeste atat de mult si interesul este atat de mare.
Asteptam sa ne povestiti experientele voastre de slabire cu acai forte, mai jos in zona de forum / comentarii


Multumim pentru implicare si pentru pareri despre acai forte!
Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum A slabit cineva cu Acai Forte?

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , Acai Forte, forum pastile de slabit Adauga sau vezi comentarii si pareri despre A slabit cineva cu Acai Forte?

7 comentarii:

  1. Am luat produsul de la Direct Office Bucuresti,vezi Doamne,slabesti 5 kg in 7 zile si efect nul,mai mult decat atat,am depus 1 kg in saptamana respectiva,apa de ploaie,dupa 35 de ani orice te poate ingrasa si ajungem sa ne dam bani grei pe tot felul de creatii ale unora pentru imbogatire....

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am luat acai forte de 2 ori prima data am slabit 8 kg a doua oara vreo 3kg pt mine a functionat acum vreau sa iau super slim sper sa mearga

    RăspundețiȘtergere
  3. EU AM LUAT SUPER SLIM DE MAI MULTE ORI SI AM SLABIT DE FIECARE DATA ,SINGURUL DEFECT ESTE CA DACA AI PROBLEME CU INIMA ITI POATE FACE FOARTE RAU. AI O SENZATIE DE SETE TERIBILA SI DACA NU CONSUMI APA ESTI CAM AMETIT SI INCA UN SFAT ,NU CONSUMATI CAFEA CA FACETI NOAPTEA PLANTON.

    RăspundețiȘtergere
  4. EU V-AM SPUS DE SUPERSLIM DAR VREAU SA STIU SI EU DACA E BUN AKAI FORTE L-AM LUAT SI DACA NU APUC SA AFLU DESPRE EL VA SPUN EU DUPA CE-L FOLOSESC.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu ai mai revenit sa ne povestesti ce rezultate ai avut cu acai forte (fata care a folosit superslim)

    RăspundețiȘtergere
  6. cine a slabit cu Hyper slim akai?

    RăspundețiȘtergere
  7. eu dar in 2 luni am dat jos 8 kg cu hyper slim acai,am luat 3 pe zi pt ca am avut 75 kg.

    RăspundețiȘtergere