A folosit cineva BeLight pentru slabit

A folosit cineva BeLight pentru slabit a fost publicat de Andreea la sâmbătă, decembrie 11, 2010, in Pastile de Slabit -> / si a primit 1 comentarii
Daca cineva dintre voi a folosit pastile de slabit Be-Light, sunt cateva intrebari ale caror raspunsuri nu le-am gasit pe site-ul de prezentare Be-Light (wellneo).
Iata ce am vrea sa stim despre Be-Light:

  • cat slabeste o persoana care consuma de obicei o cantitatea normala de carbohidrati bogati in amidon (cca 40% din alimentele zilnice) cu ajutorul pastilelor de slabit Be-Light?
  • cat ai slabit cu Be-Light?
  • cum a fost cura de slabire cu Be-Light?
  • ce pareri ai despre BeLight?
Daca ai folosit  pastile Be-light pentru slabit te asteptam cu raspunsuri si cu pareri despre experienta de cu aceste pastile de slabit Be-Light.

Multumim!
Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum A folosit cineva BeLight pentru slabit

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , Be-Light, comentarii pastile de slabit Adauga sau vezi comentarii si pareri despre A folosit cineva BeLight pentru slabit

Un comentariu:

  1. si eu am probleme cu grasimea,am incercat o gramada de diete dar nimic,m-ar interesa si p mine acest medicament dar mie frica ptr ca am avut probleme cu ficatul

    RăspundețiȘtergere