Propune cele mai bune pastile de slabit!

Propune cele mai bune pastile de slabit! a fost publicat de Andreea la miercuri, noiembrie 17, 2010, in Pastile de Slabit -> si a primit 3 comentarii
In aceasta pagina propuneti care sunt, in opinia voastra, cele mai bune pastile de slabit.
Este de preferat sa ne si spuneti de ce sunt cele mai bune pastile de slabit.
Asteptam cu interes pareri in legatura cu cele mai bune pastile de slabit!

Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum Propune cele mai bune pastile de slabit!

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , despre pastile de slabit Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Propune cele mai bune pastile de slabit!

3 comentarii:

  1. A incercat careva pastilele Sky Apple? am tot auzit de ele ca dau rezultate bune dar nu ma pot decide!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu si sora mea am urmat tratamentul cu slim&fit si suntem foarte multumite. nu am mai incercat alte tipuri de pastile ca sa pot sa fac o comparatie, dar in opinia mea, acestea sunt cele mai bune.

    RăspundețiȘtergere
  3. De unde ati luat Suzy Slim&Fit?

    RăspundețiȘtergere