Obesimed

Obesimed a fost publicat de Andreea la duminică, noiembrie 14, 2010, in Pastile de Slabit -> / si a primit 4 comentarii
Obesimed este un dispozitiv medical creat pentru tratamentul obezitatii si al supraponderabilitatii la adulti si copii mai mari de 10 ani.

Aceste pastile de slabit, Obesimed, contin o combinatie de fibre alimentare capabile sa absoarba apa pentru a-si mari volumul producand senzatia de stomac plin, senzatia de satietate.

Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum Obesimed

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , Obesimed, tratamentul obezitatii Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Obesimed

4 comentarii:

  1. este acelasi produs cu slimball despre care nu prea se aude de bine deloc pe aici: http://de-slabit.co.cc/slimball-forum.html ?
    Tot Marie cu alta palarie?

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am inceput sa iau Obesimed de doua zile si nu simt absolut nimic :(( o sa va tin la curent cu ce se intampla in continuare

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie mi-a fost recomandat de doctor si nu stiu ce sa fac...daca sa il iau sau nu..."Anonim" cum a decurs tratamentul???

    RăspundețiȘtergere
  4. buna ziua. sunt noua pe aici...si as vrea sa va zic un lucru...bunica mea are 60 de ani si este supraponderala...are 120 de kg la 1.60 m. doctorul i-a recomandat obesimed, insa il alte cantitati fata de cele scrise pe prospect, doar 2 pastile pe zi,una dimineata si una seara, caci altfel ar slabi prea repede. le ia de aproximativ o una si a dat jos cam 10 kg. stiu ca nu e mult dar pentru varsta si inaltimea ei e foarte bine. si as vrea sa mai zic ca are probleme cu inima diabetul, ficatul. si totusi aceste pastile nu i-au facut rau. si de azi o sa incep si eu sa le iau, eu am 23 de ani, 1.68m si aproximativ 85 de kg... eu sunt sigura ca sunt bune, deoarece am un caz in familie...

    RăspundețiȘtergere