Pastile "Supa de Varza - KOHLSUPPE"

Pastile "Supa de Varza - KOHLSUPPE" a fost publicat de Andreea la luni, noiembrie 15, 2010, in Pastile de Slabit -> / si a primit 12 comentarii
Se putea ca celebra dieta de slabit cu supa de varza sa nu fie transformata in pastile de slabit supa de varza?

(P) Pastile cu supa de varza cu 59 lei in loc de 118 lei (AZI cu 50% reducere!)



Nu fac retorica in zeflemea ... doar ca nu-mi pot retine un zambet in fata unei asemenea ingeniozitati; in sensul bun, sa concentrezi arhicunoscutele proprietati ale supei de varza intr-un supliment alimentar (sub forma de pastile) nu este decat o dovada de mare inspiratie/inovatie ...

Sa vedem ce se spune ca fac aceste pastile de slabit KohlSuppe (supa de varza)?
Practic, respecti dieta cu supa de varza dar in loc de o farfurie de supa de varza, inghiti o pastila supa de varza si probabil vei slabi tot atat cat slabesti cu supa de varza (dar spre deosebire de supa de varza, pastila vine cu un surplus de vitamine - capitol la care traditionala supa de varza era deficitara.

Intrebarea pe care nu pot sa nu o pun este: cu ce mai ocupi golul din stomac? oare cat poti rezista pana te pierzi in frigider?
Astept raspunsurile voastre pe forum!
Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum Pastile "Supa de Varza - KOHLSUPPE"

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , despre pastile de slabit, kohlsuppe (supa de varza) Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Pastile "Supa de Varza - KOHLSUPPE"

12 comentarii:

  1. Buna,am 31 de ani,160 inaltime si 65 kg,am tot citit despre aceste capsule,sunt tentata sa incerc dar gandul ca totusi sunt pastile de slabit ma sperie putin...ce ma sfatuiti?daca sunt naturale pot avea reacti adverse?va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Florentina Stroiescu22 iunie 2011 la 00:11

    Buna Narsi ....
    Chiar daca sunt un pic mai mica decat tine, cred ca, din nefericire pt mine, am ceva mai multa experienta in "pastile de slabit" .....(si cand spun "pastile de slabit", ma refer la produse care te ajuta sa slabesti, adjuvanti de slabit)

    Nu cunosc aceste pastile, dar supa de varza am aplicat-o ..
    Rezultatul pe care trebuie sa astepti de la o cura cu varza este, in primul rand, detoxifierea si scaderea in greutate prin detoxifiere - toate bune si frumoase! numai ca supa de varza se adreseaza unui organism sanatos si dieta poate fi urmata pe termen mic si doar pt cateva kg, intr-o perioada in care activitatile zilnice necesita un efort redus (consum minim de energie)

    Draga mea, supa de varza este o metoda heirupista, care te ajuta sa scapi repede de o burta unflata si de cateva kg; dupa aceasta cura te vei ingrasa cu siguranta;
    Daca vrei detoxifiere, incearca DetoxiColon Sau ColonHelp, sunt cele mai bune; te ajuta sa scapi de cateva kg bune si iti curata organismul de toxine - te fac sa te simti minunat de usoara.

    Daca vrei o cura de slabire in care sa reduci "portia de mancare" (cea mai sigura cura de slabire) atunhci poti apela la un supliment care reduce foamea si accelereaza metabolismul.
    Eu iti recomand www.slimandfit.ro; daca incepi o cura de detoxifiere in paralel cu cura de slabire (de ex. cu detoxicolon si slim&fit) rezultatele de slabire si la fel si posibilitatea de a-ti mentine greutatea sunt f.f.f.f multumitoare,

    Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult pt ajutor,pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. as vrea sa stiu si eu care sunt contraindicatile acestor pastile.....daca se poate. multumesc

    RăspundețiȘtergere
  5. as vrea sa stiu care sunt reactiile adverse la pastilele" supa de varza"

    RăspundețiȘtergere
  6. Na ca am vazut si asta ... nu era suficient ca au facut pastile din rosii acum scot si pastile din supa de varza :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. nu sunt bune de nimik,o prietena a luat o luna fara nici un rezultat.

    RăspundețiȘtergere
  8. in cat timp vine curierul cu comanda?

    RăspundețiȘtergere
  9. Cand veti inceta sa ganditi in urma cu 100 de ani si veti intelege ca succesul in a pierde kg nu are legatura cu nr de calorii ingerate ci cu calitatea si tipul de aliment ingerat abia atunci veti putea slabi si va veti putea mentine. Regimurile hipocalorice nu duc decat la slabire rapida--> ingrasare -->rezistenta la slabire deci va recomand metoda Montignac ca fiind singura ce va poate slabi sanatos si care va poate ajuta sa va mentineti greutatea si sanatatea. Pastile, shake-uri,ceaiuri toate reprezinta o iluzie.Pana nu va schimbati obiceiurile alimentare nu veti slabi

    RăspundețiȘtergere
  10. cine a inventat pastilele kohlsuppe nu sunt bune de nimic!am incercat si eu dar degeaba , SA NU DATI BANI PE PROSTIILE ASTEA, VA SPUN DIN PROPRIA EXPERIENTA. NU SLABITI NIMIC.!

    RăspundețiȘtergere
  11. buna dragilor eu am tinut un regim montignac si in 2 luni am dat 6 kg asa ca daca mincati sanatos slabiti asa am dat si eu bani pe multe prosti fara rezultat

    RăspundețiȘtergere