Acai Berry Thin

Acai Berry Thin a fost publicat de Andreea la joi, noiembrie 25, 2010, in Pastile de Slabit -> / si a primit 13 comentarii
Pastilele de slabit Acai Berry Thin intra in categoria suplimentelor alimentare si are ca principal ingredient activ fructele acai.
Despre aceste "pastile de slabit", Acai Berry Thin,  se afirma ca te ajuta sa slabesti natural prin accelerarea metabolismului.
In prospectul pastilelor de slabit Acai Berry Thin este mentionat ca produsul a fost creeat pentru a fi folosit impreuna cu o dieta sanatoasa si exercitii fizice.

Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum Acai Berry Thin

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , Acai Berry Thin, despre pastile de slabit Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Acai Berry Thin

13 comentarii:

  1. sunt atatea metode pe net de slabit si nu stii care da randamente.O intrebare as avea dupa cura aceasta nu te ingrasi inapoi sau in cel mai rau caz sa te ingrasi mai tare decat ai fost?

    RăspundețiȘtergere
  2. cu acai thin nu prea slabesti asa ca nu-ti mai face prea mari griji ca te vei ingrasa la loc ...

    RăspundețiȘtergere
  3. cred k depinde si dak il folosesti pe cel original.

    RăspundețiȘtergere
  4. acai berry thin este o panarama de pastile de slabit
    poate ca este un supliment alimentar bun dar faptul ca este vandut ca un produs care te scapa de kilogramele in plus este o mare vrajeala
    Daca vrei sa-ti suplimentezi alimentatia si ai convingerea ca ingredientele din compozitie merita banii pe care-i platesti ... foarte bine!
    Daca vrei sa slabesti, slabesti cu dieta sau cu alte pastiloe de slabit si nu cu acai berry thin
    eu mi-am luat teapa si as vrea sa te ajut pe tine sa nu patesti ca mine
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Acai Berry Thin nu este bun pentru slabit.
    O fi bun acest supliment pentru orice altceva dar pentru slabit NU... Nu numai ca nu eu am slabit cu acai berry thin dar sunt si alte sute poate mii de persoane care au folosit acai berry thin pentru slabit dar nu au slabit (dovada si atatea comentarii negative peste tot pe net ....)

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am luat teapa,de aceea sunt anonim.Atata publicitate cata i s-a facut produsului, m-a convins sa-l comand.Poate ca de data asta ma invat minte, doar nu e prima oara!Daca as fi avut rabdare si timp sa caut mai multe marturii n-as mai fi scris astazi despre Acai Berry Thin.
    Celor ce vor sa inceapa sa consume produsul le spun clar ca n-o sa slabeasca nici macar un gram!
    Fratilor,sa deschidem bine ochii si sa nu ne mai lasam prostiti in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  7. am luat si eu acest produs , iar cu aceste reclame ma facut sa cred insa daca nu va fi adevarat si nu voi slabi i voi da in judecata

    RăspundețiȘtergere
  8. vai deci cate comentarii negative:(( am comandat si eu aceste capsule ..ieri le-am primit..de azi am inceput sa iau..pff de nu slabesc nu stiu ce fac cu ei...daca se ocupa cu asa ceva cu minciuni si vrajeli ..o sa revin peste 2-3 sapt cu un rezultat...sper sa nu fie unul negativ...pfffff:(( k nici nu imi mai vine sa le iau:((

    RăspundețiȘtergere
  9. buna sant simona din arad si eram pe punctul de a comanda acai berry diet dar bine ca mam oprit la timp ,am citit comentarile voastre si cred ca nu ajuta cu nimica acest produs ,ie duar o vrajeala dea lor cum a spus un baiat ,era prea frumos ca sa fie adevarat ca ajuta la slabire si fara sa faci nimica da sior gasit prosti care sa cumpere si sant foarte multi orcum ,asta ie omul crede pana ce moare ,ce lume asta ie teapa pe fata pa pa

    RăspundețiȘtergere
  10. EU AM LUAT ACESTE PASTILE SI CHIAR AM SLABIT,CRED CA DEPINDE S DE ORGANISM SI DE STILUL DE VIATA...

    RăspundețiȘtergere
  11. nu le luati fetelor este o mare teapa si am si ameteli puternice de la ele

    RăspundețiȘtergere
  12. ieu am comandat aceste pastile am luat pentru 90 de zile ok o sa vad si ieu dar ce nu inteleg dc au postat numai comentarurile negative unde sunt cele bune adica pe blogul lui ema erau foarte placut surprinsi toti ce au comandat acai berry thin ok dar ce am ieu in dubi dc au facut si cei de pe siteul acai berry thin observatie la blogu lui ema oare nu ie o vrajeala facuta de iei ca sa punem botul oare tot ziceau ca au slabit unu 10 altu 15 ia chiar ema a slabit 16 si mai zicea ca acai berry thin trebuie sa fie consumat vizavi cu o dieta si cu miscare asa si in mintea lor oameni ce zic hahaha iau de astea sislabesc de la acai berry thin dar defapt iei slabesc de la dieta si de la miscare si poate acai bery thin ajuta siiel un pic asa, nu stiu ce sa mai zic o sa incerc si ieu sa vad ce si cum da daca nu ieu chiar i dau in judecata pentru escrocherie da sa am sa fac da. dar sa speram sa mearga ce sa zic sa dea domnu

    RăspundețiȘtergere
  13. salutare am comandat si eu pastilele acai berry thin si le iau de trei zile si sa stiti k deja simt ceva:pofta de mancare mia scazut considerabil si am mai multa energie pt cei care nu reusesc sa slabeasca sfatul meu e sa lase fast foodul sa renunte la masina si sa mearga pe jos cateva statii cu sacosele de cumparaturi in mana si va zic ca da rezultate nui nevoie sa mearga la sala si sa lase bauturile acidulate alcoolul si prajelile astea fac foarte rau corpului vostru.

    RăspundețiȘtergere