Clarinol + Ceai Verde: actiune dubla

Clarinol + Ceai Verde: actiune dubla a fost publicat de Andreea la marți, noiembrie 30, 2010, in Pastile de Slabit -> si a primit 2 comentarii
Daca am vazut ce rol in procesul de slabire pot avea pastilele Clarinol, hai sa vedem cum a imbunatatit, potentat formula Wallmark adaugand la CLA (Clarinol) si ceai verde pentru o actiune dubla.



Clarinol + Ceai verde este o formula ce dubleaza efectele ingredientului CLA (Clarinol) in managementul grasimilor cu atributele de slabire ale pupularului Ceai verde, astfel:
  1. Clarinol - diminueaza depunerea, depozitarea grasimilor reducand cantitatea de grasimi transportata din sange catre celulele de grasime si intensifica arderea grasimilor prin transformarea depozistelor de grasime in energie
  2. Ceai Verde - accelereaza metabolismul si potenteaza efectul de arderea grasimilor produs si de catre Clarinol; in plus, ceaiul verde este recunoscut pentru proprietatile sale diuretice, detoxifiante si pentru efectul energizant.

Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum Clarinol + Ceai Verde: actiune dubla

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , Clarinol + Ceai Verde Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Clarinol + Ceai Verde: actiune dubla

2 comentarii:

  1. buna am inceput si eu acum 2 zile cura de slabire cu clarinol plus ceai verde si am slabit un kg sper sa o tin tot asa multa bafta la cei care vor sa slabeasca

    RăspundețiȘtergere
  2. buna si eu am sa incep de lun sa iau pastilele sa vad ce rezultate o sa dea ....reau sa slabesc 10 kg sa vad daca o sa reusesc...:(

    RăspundețiȘtergere