Acai Berry Thin pret

Acai Berry Thin pret a fost publicat de Andreea la joi, noiembrie 25, 2010, in Pastile de Slabit -> / si a primit 30 comentarii
Ce pret are un flacon de pastile de slabit Acai Berry Thin si cat costa o cura de slabire cu Acai Berry Thin pentru 30 zile?

Pret 60 capsule (pastile) Acai Berry Thin:
Un pret aproximativ pentru un flacon de 60 pastile Acai Berry Thin este: 180 lei
Cat costa cura de slabire cu Acai Berry Thin pentru 30 zile
In 30 zile, consumand cate doua pastile Acai Berry Thin pe zi (asa cum este precizat si in prospect) vei avea nevoie de 60 pastile - exact un flacon (care, asa cum se vede mai sus, costa 180lei)

Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum Acai Berry Thin pret

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , Acai Berry Thin, pret pastile de slabit Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Acai Berry Thin pret

30 de comentarii:

  1. Salut,pe moment ma aflu in Franta ..de aici pot sa procur acest produs? Unde il pot gasi ...in farmaciii? Astept raspuns,multumesk

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce sa apun despre Acai Berry Thin ... daca svei cauta mai insistent vei descoperi foarte multe persoane nemultumite de aceste pastile de slabit.

    Daca vrei sa slabesti sanatos si esti dispusa sa ai o dieta echilibrata si sa faci ceva exercitii iti recomand cu mare incredere programul FitCamp
    Este un program de dieta si fitness (exercitii de slabit simple pentru acasa) ce poate fi accesat de oriunde ai fi si este in limba romana (este creat de campioana olimpica Diana Oprea si medicul Nutritionist Veronica Daghie (femeia a avut un excelent rezultat personala de slabire)
    Platesti cu telefonul sau cardul 10 euro pe luna timp de trei luni si intri in posesia materialelor video si al cartilor electronice care te invata sa papi si sa faci simple exercitii de axasa astfel incat sa slabesti sa te fortifiezi si sa-ti "sculptezi" corpul cu linii frumoase.
    Eu am slabit cu acest program cele 7 kg pe care le aveam de slabit si ma mentin fara creutate .. sunt mai energica si mai ... apreciata de cei din jurul meu pentru formele mele frumoase pe care le-amm capatat si le mentin cu acest program de fitness si dieta pentru slabire si remodelare corporala - este excelent!
    Il poti accesa aici: http://alturl.com/ptyr6

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca pret, akai berry thin poate ca nu este asa scump (in comparatie cu alte pilule, capsule si pastile de slabit; dar este foarte scump daca nu te ajuta cu nimic ... si poate avea si un pret urias chiar daca iti mai afecteaza si sanatatea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Unde gasesc Acai Berry Thin?

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest acai berrythin oare nu e bun de nimic? sau sunt comentarii rau intentionate peste tot pe net?

    RăspundețiȘtergere
  6. ma gandeam si eu sa iau agai berry thin dar m-am cam razgandit

    RăspundețiȘtergere
  7. vai da cat coasta acai barry thin pastile de slabit minune sunt astea nu?

    RăspundețiȘtergere
  8. Oare e bun de ceva acest ACAI BERRY THIN, pt ca am observat ca exista multe reclame pozitive; dar stiu din experienta unei prietene ca pastilele/suplimentele pentru slabit iti pot crea destule probleme de sanatate si poate ca nici nu slabesti mare lucru.

    RăspundețiȘtergere
  9. eu am comandat aceste capsule cu 157 lei .ieri am primit coletul iar de azi am inceput sa iau.am vazut multe comentarii negative si sunt cam dezamagita.acum voi lua daca tot le am si sper sa fie bune.o sa va anunt dupa 2-3 sapt ce rezultat a dat...

    RăspundețiȘtergere
  10. mai fetelor mai cautati si pe alta site-uri,alte oferte decat cea cu 157,eu am cumparat cu 105 lei-90 lei past si 15 lei taxe,voi unde ati intrat prima data de acolo ati comandat,mai faceti si voi comparatii

    RăspundețiȘtergere
  11. am cumparat aceste pastile dar nu am inceput sa le beau ,as vrea sa-mi zica cineva la ce dauneaza aceste pastile deoarece eu am tensiune cam mare si sper sa nu-mi faca probleme.

    RăspundețiȘtergere
  12. cel mai bine e sa mergi cu aceste pastile de slabit la medicul curant sau la medicul de familie; sa-ti spuna acesta, care-ti cunoaste cel mai bine diagnosticul, daca e bine sa iei acai berry thin sau nu e bine.
    Succes la slabit si sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  13. orice contine ceai verde este bun pt ca scade tensiunea si ajuta la diete

    RăspundețiȘtergere
  14. anonimul de mai sus spune ca: "orice contine ceai verde este bun pt ca scade tensiunea si ajuta la diete"
    gresit!
    ceaiul verde creste tensiunea si consumul excesiv de ceai verde nu este recomandat hipertensivilor

    RăspundețiȘtergere
  15. nu mai folositi aceste prostii, sunt minciuni
    o sa ajungeti langa Teo Trandafir

    RăspundețiȘtergere
  16. eu am inceput un regim
    3 zile carne de piu, peste, lactate (fara cascaval)
    3 zile fructe si leguma (fara cartofi si fasole boabe)
    apa cat puteti
    fara bauturi cu acid
    fara fainoase
    MULT SUCCES

    RăspundețiȘtergere
  17. Tocmai ce am terminat de folosit acest produs. Dupa 1 luna, rezultatul este ZERO. Nu va mai luati dupa ce spun ei pe site ,pentru ca o sa ajungeti ca mine. Este cea mai noua teapa in materie de slabit.

    RăspundețiȘtergere
  18. eu beau ceai verde antiadipos-10 lei cutia de 8 ani pt ca am avut probleme cu tensiunea si de atunci nu mai am probleme cu tensiunea si imi mentin si greutatea iar analizele mi-au iesit super bune mereu,nu mai am nici o problema de sanatate

    RăspundețiȘtergere
  19. adevarat -pastilele acai berry nu au nici un rezultat am luat si eu o luna-am tinut regim am facut sport si nu am slabit decat 2 kg probabil de la sport

    RăspundețiȘtergere
  20. pagina asta mai bine se numea pretul pe care-l platesti pentru nimic!!!

    RăspundețiȘtergere
  21. Si eu am luat aceste pastile si sunt cea mai mare teapa...

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna!
    Am folosit pastile cu otet de mere, herbalife, pastila de slabit (pastilele alea chinezesti) o sumedenie de ceaiuri ... in fine ... am reusit de fiecare data sa slabesc cele cateva (3-7) kg pe care le aveam ...
    Problema e ca dupa fiecare din aceste "tratamente" e ca imediat ce nu le mai foloseam incepeam sa ma ingras (fara a exagera cu mancarea, cu prajelile, cu dulciurile si fara sa fac combinatii periculoase.
    In noiembrie, anul trecut, avand iara 9kg in plus am zis hai sa caut totusi o solutie ... si se pare ca am gasit-o: detoxicolon la inceput pentru detoxifiere si slim&fit pentru accelerarea metabolismului si reducerea poftei de mancare.
    Faptul ca am inceput cu o cura de detoxifiere se pare ca a fost cea mai buna gaselnita. Dupa detoxifiere slabeam vazand cu ochii si nu faceam altceva decat sa fiu atenta la ce mananc si sa reduc portia din ochi cu cateva suste de calorii. oricum, micsorarea portiei nu era o problema pentru ca imi era un pic de foame exact inainte de masa.

    Si pt ca m-am cam lungit vreau sa va spun ca detoxifierea-i minunata inainte de cura de slabire si apoi daca mananci sanatos si faci un pic de miscare, cu slim&fit slabesti (daca te uiti ca este recomandat de medici... cum sa n-ai incredere)
    Va doresc succes la slabit si mai ales la mentinerea greutatii (eu, ca niciodata, am cateva luni bune in care nu mai pun decat cateva sute de grame pe care le dau repede jos alergand cu cainele prin parc)

    RăspundețiȘtergere
  23. Pentru urmatoarea comanda iti ofer o reducere de pret cu 15 lei pentru produsele de detoxifiere si slabire DetoxiColon si Slim&Fit. CLIC AICI si obtine codul de reducere pe care sa-l folosesti la urmatoarea comanda

    RăspundețiȘtergere
  24. Stiti care este problema celor care nu vad nici un rezultat ?! Ei iau aceste pastile si in acelasi timp mananca bine si nu fac miscare, si se asteapta ca pastilele sa fie 'pastile minune'...pastilele sunt f bune pentru ca au efect de detoxifiere si schimba metabolismul...dar atunci cand le luat...mancati mai mult fiert, lasati mancarea de la fast-food si faceti sport...pentru ca fara sport nu au cum sa dispara grasimile alea de pe voi...acestea vor accelera metabolismul si facand sport veti slabi mai repede....dar ele singure nu fac nimic fara ajutorul vostru'...fara ambitie nu se poate...sport sport sport mancare putina si odihna...altfel nu mai asteptati rezultate...fetetel incercati sa nu depasiti 1600-1800 kcal si baieti nu depasiti 2000 kcal...spor la treaba

    RăspundețiȘtergere
  25. Si atunci de ce nu spuneti asta pe paqgina de prezentare a produsului?
    Acolo spuneti ca ..... la naiba ... ati schimbat pagina.... cand am cumparat aceste pastile spunea acolo ca slabesti fara efort, fara dieta, si acai topeste grasimile ca prin minune ....

    Acum vad ca nici vorba de slabire ...

    Minciuna are picioare scurte :)) s-au luat autoritatile de voi?
    Dar se pare ca nu va astamparati ca in reclame tot asta spuneti ca slabesti ca prin minune si nu e nimic mai bun ca acai berry ...
    Ei bine, la mine nu a fost asa ...
    Am tinut dieta, am redus ratia cu 500 calorii necesarul zilnic (aproximativ) si am fost la pilates de 4 ori pe saptamana ... am slabit 4 kg in 2 luni !!!!!!

    Am facut apoi un test si am aflat ca din cauza toxinelor nu am cum sa slabesc prea usor (si ce ziceai? ca acai e detoxifiant? - nici asta nu scrie pe pagina de prezentare - deci nu este)

    Am cautat detoxifiere slabire si asa am ajuns la detoxicolon si slim& fit ... in doua luni am slabit 15 kg si de 3 luni ma mentin fara probleme (am aceeasi dieta echilibrata si mai fac uneori si abateri si fac miscare) nu mai am nici constipatie ...

    La mine nu a functionat acai ..... dar am reusit cu detoxi si slimfit ....

    RăspundețiȘtergere
  26. Si lista nemultumirilor continua...
    Un pret prea mare pentru un rezultat mic...
    Cu toata sala mea si regimul fara grasimi, prajeli, mezeluri si paine, in 30 zile am slabit 3 kg ...
    sincer ma asteptam la mai mult ....

    RăspundețiȘtergere
  27. Cabbage forte....cea mai mare tzeapa posibila! dieta sanatoasa (fructe,salate cu putin ulei de masline,carne de vita sau pui gratar sau fierte,un ou de gaina pe zi,putina barnza de vaci,legume fierte si crude) plus faptul ca nu am mai pus in gura nici macar o picatura de suc din comert,plus ca am baut doar apa si ceaiuri diuretice....CU ACESTE CAPSULE "CABBGE FORTE"AM REUSIT SA SLABESC FIX 400gr in 30 zile

    RăspundețiȘtergere
  28. Salve!Numele meu e Diana,am 27 de ani.Ieri am terminat de luat acest supliment(acai)si doream sa va spun ce efecte a avut asupra mea.Pentru inceput trebuie sa precizez ca nu am avut niciodata astfel de probleme pana acum 8 luni.Am avut o greutate normala(61 kg la 1.67)si am fost multumita de cum arat.Acum 8 luni s-a intamplat ceva cu organismul meu,pur si simplu nu mai functiona...nu mai mergeam la baie cu zilele,dureri ingrozitoare de burta,vomit,s.a.Nu am fost la doctor sa ma interesez de mine!Am zis ca o sa treaca.In schimb m-am trezit nu numai ca ma simteam rau dar si luam in greutate.Acum 3 luni,m-am hotarat ca nu mai puteam sta asa si mi-am tratat problema de sanatate.Insa...kilogramele puse in plus au ramas(10!).Am tinut regim o luna si,spre disperarea mea,nu a reusit sa mai slabesc nici macar un gram.Deci,eram pe net cautand o salvare.Nu un miracol,un ajutor!Ca si voi,am ajuns pe blogul Emei,iar de acolo pe blogul oficial Acai.Nu am crezut in povestile Emei,insa am crezut in efectul pe care il poate avea acest supliment.Asa ca mi-am zis ca o sa incerc(chiar dak nu mai incercasem astfel de suplimente).Am slabit 7 kg intr-o luna.Nu stiu daca vi se pare mult sau putin.Pentru mine este fbine si va spun si de ce.Dorindu-mi ca acest supliment sa aiba un rezultat l-am insotit de dieta.Am inceput sa manac sanatos,regulat;sa manac fructe si iaurturi,sa evit prajelile.Poate parea o prostie,dar nu o faceam inainte(faza cu fructele si iaurturile).Si,inca un lucru,am inceput sa dau o importanta micului-dejun.In sensul ca,IAU micul-dejun in fiecare dimineata!Nu faceti prostia sa credeti ca daca mancati o data in zi o sa slabiti!Bun...despre Acai si efectul sau asupra mea...mi-a accelerat metabolismul,exact asa cum se si prezinta.Merg la baie de 3/4 ori pe zi si lucrul care m-a frapat...am atata energie!Lucrez si raman energica!Cand nu am nimic de facut,fac gimnastica.Am ajuns sa fac abdominale in fiecare zi...eu care nu am fost niciodata o sustinatoare a exercitiului fizic!Daca luati acest supliment insotiti-l de un regim alimentar sanatos!Si..."ochii deschisi":o sa aveti o energie de necrezut!Nu o interpretati ca pofta de mancare pentru ca asa,sigur,o sa va ingrasati!Lucrati,faceti sport...transformati-o in ceva pozitiv,doar asa veti avea rezultate!Bafta...

    RăspundețiȘtergere
  29. Eu am luat acai AGELESS- contine acai resveratrol si ceai verde e ceva nou, sa vedem daca functioneaza. A mai luat cineva acai ageless?

    RăspundețiȘtergere