Acai Berry Thin Forum

Acai Berry Thin Forum a fost publicat de Andreea la joi, noiembrie 25, 2010, in Pastile de Slabit -> / si a primit 57 comentarii
Fie ca ai folosit Acai Berry Thin si vrei sa-ti impartasesti experienta; fie ca vrei sa afli mai multe pareri despre Acai Berry Thin, acesta pagina de forum este deschisa pentru tine.

Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum Acai Berry Thin Forum

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , Acai Berry Thin, forum pastile de slabit Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Acai Berry Thin Forum

57 de comentarii:

  1. Forum? ce sa discuti? despre marea pacaleala Acai Berry Thin Daca as prinde-o pe fata aia care m-a pacalit cu blogul eiiiii .... cred ca as ciufulio

    RăspundețiȘtergere
  2. banuiam eu ca e o mare pacaleala..am gasit si eu blogul acelei fete dar se pare ca numai cei cu laude pot posta acolo eu am incercat sa scriu ca e o mare pacaleala si nu am putut...cei care cumpara ve-ti avea o mare surpriza

    RăspundețiȘtergere
  3. sall.am citit si eu blogul acela si am cumparat acai berry thin ,nu am luat inca nu stiu ce efect au ce spune-ti e tzeapa ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. ai luat acai berry thin? si eu ... :) numai ca la mine n-au avut efect si am trecut pe Slim&Fit si Detoxicolon de aici: http://alturl.com/veuf3
    Sunt OK si nu spun numai eu asta ...
    Am slabit 6kg in 5 saptamani si sunt sigura ca am sa-mi mentin greutatea cu usurinta pentru ca mi-am corectat modul de alimentatie ...
    Sunt bucuroasa ca in sfarsit am gasit ceva atat de bun!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. am cumparat acai berry,va tin la curent cu rezultatul

    RăspundețiȘtergere
  7. as dori sa stiu daca se poate lua in cazul unei pers.gravide

    RăspundețiȘtergere
  8. NU LUA MEDICAMENTUL daca esti gravida! Medicamentul are in compozitie CROM, in proportie de 63%. Ce vand astia ca ACAI Berry Thin, e de fapt, un produs cu 63% crom, 255mg CEAI VERDE, si doar 50 mg ACAI. Deci vinzi un produs pe care scrie ACAI, dar la care substanta preponderenta e ceaiul verde si cromul... Mai mare rasul. Ce bataie de joc

    RăspundețiȘtergere
  9. ce efecte negative are chromul ?

    RăspundețiȘtergere
  10. dak ii o pacaleala atunci dc in america la toate posturile de tv apar persoane care au slabit cu acest produs...uitativa si voi pe youtube la "acai berry thin result"

    RăspundețiȘtergere
  11. Am luat si nu am slabit nici 100g intr-o luna

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am cumparat si nici un rezultat....nici 100 g

      Ștergere
  12. deci nu este bun dar vreau si eu sa stiu ce este bun pentru a slabi.Cine a luat si a slabit cu pastile sa ma ajute si pe mine

    RăspundețiȘtergere
  13. multumesc fetelor. eu voim sa cumpar acest produs pt ca eram f incantata ca voi slabi garantat dar dupa cate am citit din comentariile voastre e o mare teapa. MULTUMESC INCA ODATA

    RăspundețiȘtergere
  14. se poate sa nu fie acelasi rezultat ptr fiecare eu am sa ancerc totusi si am sa va spun si voua multumesc

    RăspundețiȘtergere
  15. va rog detali de la cineva care a luat acai berry thin eu lam cumparat dar nu am luat niciunul va rog un sfat
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  16. eu miau de 1 saptamana si nu am slabit si imi dadea si o stare de ameteala e o mareeeeeeeeeeeeeeeee TEAPA nu mai luati

    RăspundețiȘtergere
  17. baieti si fete toate cometariile de aici sunt posibile comentarii puse aiurea doar pentru a va redirectiona pe alte site-uri...nu avetice face decat sa incercati..eu chiar miam dat comanda de acai si vom vedea ce se itnampla

    RăspundețiȘtergere
  18. eu zic sa mai faceti o comada si sa v-o aduca personal...sau sa mergeti personal sa o luati de la ''tepuitoare''.... si sa i-o bagati pe gat k sa se invate minte ...

    RăspundețiȘtergere
  19. Oameni buni, eu dupa ce am citit marturiile de pe blogul lui Ema si comentariile legate de acest produs pe forumuri am vrut sa ma conving ca marturiile sunt reale am facut si eu un comentariu fara sa acuz cu bunacuviinta am pus 2 intrebari, dupa cum ma asteptam comentariul meu nu apare. Asadar acele marturii sunt create de una si aceeasi persoana, sau mai curand de un vanzator al acestui produs in Romania. Va las pe voi sa trageti concluziile.

    RăspundețiȘtergere
  20. Daca nu e bun de ce le da voie sa-l comercializeze?

    RăspundețiȘtergere
  21. Pai ... nu vad sa aiba aprobari ... pe site nu vad nici macar notificarea la Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Bioresurse Alimentare unde stiu ca se inregistreaza suplimentele alimentare pt a fi comercializate.

    RăspundețiȘtergere
  22. cea mai mare porcarie de pe piata.am crezut ca mor.nu va sfatuiesc sa va nenorociti.mai bine ramaneti cu kg in plus decat......

    RăspundețiȘtergere
  23. Iau Acai Berry Thin de 4 zile, am niste dureri groaznice de stomac si nu pot dormi noaptea. Am renuntat sa mai iau ete o mare TEAPA!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  24. referitor la ceea ce a zis mai sus Mona e f adevarat cea mai mica cantitate este acua dar ii poarta denumirea aceste capsule mai mare rasu..iar referitor la ceea c a spus anonim despre blogu lui Ema, sunt si eu d aceasi parere k este ceva la mijloc adik s-ar putea sa fie ceva vanzator al acestui produs, asa am dat si eu d aceste capsule..am intrat din greseala pe blogu lu Ema..si din pacate am si comandat aceste capsule..nu ma asteptam sa le si primesc asa repede..zicea k dak comanzi pana in data de 18.02. ai o reducere d 30 lei.unde-i reducerea?nikieri.le-am primt marti am platit 157 lei iar d joi am inceput sa le iau..acum daca tot le am le iau sa vad c rezultat are..desi is convinsa dupa cate comentarii am vazut k nu o sa dea rezultate...dar peste 2-3 sapt o sa revin sa va spun rezultatul.intradevar cum am mai vazut ceva comentarii dupa ce bei capsula zici k iti sta in gat..park ai un nod in gat..in schimb de dormit pot dormi chiar f bine..dureri de stomac nu am..sper sa nici nu am..si daca tot ii sa nu slabesc de la ele sper macar sa nu ma ingras.am 61 kg vroiam sa ajung la 53...sa vedem ce va fi..

    RăspundețiȘtergere
  25. O mare teapa. Nu mai cumparati

    RăspundețiȘtergere
  26. Referitor la cei care spun ca e o teapa am si eu ceva de spus:NU AI CUM SA SLABESTI DACA MANANCI PANA UITI DE TINE!!!Nu scrie niciunde ca poti sa mananci cat vrei si ce vrei si caslabesti fara nici un efort.Pe ce lume traiti? O prietena si-a comandat 2 flacoane si mi-a dat si mie unul.Le iau de 5 zile si am slabit 2 kg.Apropo,ceea ce simti nu e durere de stomac ci senzatie de satietate!!! Nu provoaca nici un fel de dureri si alte cacaturi cum scriu cei de mai sus. Nu stiu de unde pana unde costa 157 lei k asta chiar e vrajeala!!! Pe 2 flacoane de ACAI 5000 prietena mea a platit 190 lei.In plus mi se pare un cacat sa dai banii pe Slim&Fit!!! Ca sa ce?Sa slabesti 5 kg in 30 zile? Asta poti si fara nici un fel de pastile ci doar cu putina ambitie.Sa fim seriosi...

    RăspundețiȘtergere
  27. Normal k ti se pare o teapa atunci cand traiesti cu iluzia k iei Acai si poti sa mananci pana uiti de tine!Pe ce lume traiti?Chiar credeti ca daca luati ACAI totul se rezolva?Eu nu zic ca nu ajuta dar in nici un caz daca nu iti schimbi ritmul si stilul de a manca.Eu il iau de 5 zile si am slabit 2 Kg.Apropo,NU PROVOACA DURERI DE STOMAC!!!Aia e senzatia de satietate :)) Si normal ca-ti sta ca un nod in gat daca nu stii ca trebuie sa-l inghiti cu apa!!! In rest ce comentarii mai aveti?Pentru ce le mai luati daca stiti din start ca aveti numai de comentat? Si nu stiu de unde pana unde 157 de lei pt ca eu am comandat 2 flacoane de ACAI FORTE 5000 si am platit 190 lei pe ambele.

    RăspundețiȘtergere
  28. Pt anonima de mai sus
    Draga, cand spui ca "Nu stiu de unde pana unde costa 157 lei k asta chiar e vrajeala!!!" ar trebui sa nu incurci borcanele (pardon ... flacoanele) prietena ta a platit 190 pe 2 acai 500 dar aici e vorba de acai berry thin si aceste "pastile de slabit" chiar costa cca 160 lei flaconul.
    In legatura cu slim&fit, iar gresesti ... Slim&fit nu te slabeste ci te ajuta sa slabesti fara sa-ti risti sanatatea (reduce pofta de mancare si accelereaza metabolismul astfel incat sa poti urma, fara probleme o cura de slabire in timpul careia sa-ti corectezi alimentatia astfel incat dupa ce ajungi la greutatea normala sa o poti mentine fara efort.

    RăspundețiȘtergere
  29. Vai cum se mai trezeste lumea vorbind ... anonima aia de mai sus tot o trage cu acai forte al ei cand, de fapt, aici e vorba de alte pastile de slabit .. acai berry thin si o mai face si pe suparata ca vezi doamne nu e 157 lei cat zice lumea ... mare ti-e gradina doamneeee

    Aaaa, era sa uit... acai berry thin am incercat si eu 3kg minus :) (ma asteptam la un pic mai mult si un pic mai usor (eu am bagat aerobic si o lecutza de regim controlat caloric

    RăspundețiȘtergere
  30. Pai da... si obsedata aia cu al ei miraculos acai forte (care nu e acai berry thin) este atat de desteapta ca-si permite sa conteste alte produse de care lumea este muult muult mai multumita decat de etichetele acai in general
    Am fost pe site la www.slimandfit.ro si mi se pare ca e ok acest produs si l-am comandat mai mult de curiozitate ce cele 2-4 kg ale mele poate ca nu aveau nevoie de ajutor

    RăspundețiȘtergere
  31. mama ce desteapta e lumea ptiuu sa nu va deochi ..in primu rand stiu cati bani am dat p acua asta e pt domnisoara care zice k d unde si pana unde 157 lei si al doilea stiu draga mea k se bea cu apa ..eu iti spun c simt si nu numai eu am spus treaba asta...desteptelor ce va mai place sa faceti pe desteptele..daca aveti ceva d comentat comentati ca atare frumos.. va spuneti parerea...nu asa ca tatele..mergeti dragelor la tara si bateti din gura acolo nu aici...pffff astai lumea ce sa mai...si daca nu ma crede domnisoara cu 157 d lei iti trimit plicu si chitanta..dar sa si decontezi ok?

    RăspundețiȘtergere
  32. Salutare fetele
    Incepeti sa va contrati si asta nu e de folos nimanui.
    Pentru a lamuri problema:
    1) fata care sustine ca NU costa 157 lei vorbeste despre Acai Forte
    2) fata care afirma ca a platit 157 lei, se refera la Acai Berry Thin

    Sa auzim numai de bine dragelor!

    RăspundețiȘtergere
  33. ACAI FORTE,ACAI CLEANSE,ACAI BERRY THIN...eu zic sa le incercati pe toate si sa va si plangeti de toate ca nu dau nici un efect si sa nu cumva sa va ganditi ca poate aveti vreo vina in toate astea...Spuneti in continuare:VAI DAR NU AM SLABIT DECAT CATEVA KG SI EU MA ASTEPTAM SA MA SCAP DE VREO 20.Si cum vreti asta???Chaiar fara nici un efort?Atunci va rog sa va treziti la realitate pt ca asta n-o sa se intample niciodata!!!
    Pentru cele care au scris ca fac sport(aerobic etc)si ca tin si regim RESPECT.Daca nu faceti nici un fel de efort fizic si nici nu tineti regim nu pot sa sper decat sa li se indeplineasca visele si sa-si faca doar pastilele efectul.

    RăspundețiȘtergere
  34. Buna tuturor!
    Parerea mea este ca nu conteaza neaparat ce pastile iei pentru ca cele de la Acai sunt pentru detoxifiere si doar te ajuta la slabire,nu slabesti doar luandu-le si nefacand nimic asa ca nici nu conteaza ca sunt Berry,Forte etc Diferenta e doar pretul si faptul ca iti CICA unele actioneaza mai repede decat altele,de aceea una a dat 157 lei si cealalta cu 40% mai putin pe ele.Si conteaza?
    Pentru cea care s-a revoltat ca la ea e vorba de Acai berry thin:SI,CREZI CA A AVUT UN EFECT MAI MARE LA TINE?Chiar sunt curioasa.Daca ada,atunci poti sa-mi trimiti mie chitanta si iti platesc eu :))
    In fine,nu vreau sa spun mai multe ca iar incepeti sa va contraziceti si certati ca niste tate.

    RăspundețiȘtergere
  35. eu am cumparat acai berry thin cu 105 lei,cautati si voi pe mai multe site-uri sa vedeti preturi diferite

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna fetelor,a luat careva pastile de slabit super slim?

    RăspundețiȘtergere
  37. Daca intri pe forum nu sti ce sa mai crezi..pt ca fiecare isi spune parearea..uni sp de bine alti de rau..asa ca nu crede nimic din ceea ce spun altii..cel mai bine ar fi sa incerci singur pe pielea ta si atunci vei descoperi singura;) App este evident sa nu slabesti luand doar pastile..pe langa pastilele de slabit ar trb sa depui si ceva efor..este logic:|

    RăspundețiȘtergere
  38. eu am comandat acai berry thin,nu ai cum sa scapi intr-o luna 20 de kg,alea 20 nu le-ai pus intr-o luna...corect? corect!poate te ajuta sa scapi de cateva kg,dar nu sa manci ca proasta ciocolata sau mancaruri cu sosuri:)sau mai stiu eu ce nu ajuta la digestie.parerea mea ca merita incercat eu am slabit cu el,sunt mamica si am avut nevoie dupa o nastere de un pic de ajutor! :P

    RăspundețiȘtergere
  39. Buna, as dorii sa i-au slim&fit si v-as ruga sa-mi spuneti daca a avut cineva reactii adverse de la ele. Eu am luat acum 2 ani capsula de slabit timp de o luna, am slabit 8 kg, insa au aparut reactiile adverse, care au fost foarte urate si de lunga durata

    RăspundețiȘtergere
  40. Buna
    In legatura cu intrebarea de mai sus:
    am slabit cu slim&fit 7kg in aproape 6 saptamani. nu am mai continuat pt ca am ramas insarcinata.
    Nu am avut reactii adverse de niciun fel si m-a ajutat foarte mult sa nu mai sufar de foame reducand portia.
    pot spune ca sfaturile pe care le-am primit pentru dieta si miscare mi-au imbunatatit modul in care ma alimentez.
    am incercat si alte solutii de slabit dar slim&fit a functionat foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  41. In legatura cu cele doua mesaje de mai sus:
    mai multe info despre slim&fit aici: www.slimandfit.ro

    RăspundețiȘtergere
  42. nu stiti cum pot returna produsul ?imi primesc oare banii inapoi?va rog sa imi raspundeti care au reusit sa il returneze si sa isi i-a banii inapoi

    RăspundețiȘtergere
  43. mancati mai putin daca vreti sa slabiti.daca mancati prajituri si luati pastile de slabit nu va ajuta la nimic

    RăspundețiȘtergere
  44. eu am luat super slim 7 luni si am slabit cu putina dieta,adik doar nu mankm seara dar sport faceam mult 23 de kg in 7 luni...acuma vreau sa incerc acai pt k m-am ingrasat intrun an inapoi...bafta la toti, ce sa zic...am sa scriu iar pe forum dupa ce incerc acai.

    RăspundețiȘtergere
  45. Pentru Anonim de mai sus

    Cum ai ales acai berry thin? De ce nu folosesti tot super slim?

    RăspundețiȘtergere
  46. Pt toti cei care sunt suparati..tin sa spun ca am o prietena care ia aceste pastile dar in acelasi timp are si un mic regim,sanatos nu infometare. mananca dimineata, la pranz supe si gratar,intre mese fructe si iaurt si seara dupa 7 nu mai mananca.deja se vede pe cantar.in 2 sapt are in minus 2-3 kg.nu spun ca nu se datoreaza si dietei dar in combinatie merg bine si nici nu e o slabire rapida...trageti voi concluzii..

    RăspundețiȘtergere
  47. acai berry este cea mai mare abureala de pe piata daca pot spune asa... nu am slabit nici macar 500 g ce sa vorbim de mai mult. si ce reclama frumoasa pe site-ul respectiv! sper sa va fie de folos acest comentariu NEGATIV!

    RăspundețiȘtergere
  48. Eu am slabit cu Acai Clense 7 kg intr-o luna , in timp ce luam capsulele nu ma abtineam de la nimic dar am incercat sa nu mai mananc foarte multe prajeli si am renuntat la sucurile carbogazoase.

    RăspundețiȘtergere
  49. ma imtreb dece nu mai raspunde nimeni la nr de tel de pe care esti sunat , sa fie cumva tot o teapa? cand faci comanda te suna ei aproape imediat

    RăspundețiȘtergere
  50. Fratilor,ce atata panarama...ca e acai berry ca e super slim...pai ce suntem la fotbal care e cu Steaua care cu Dinamo...Forumul zic eu,este ca sa iti spui o parere, nu sa intri in polemici inutile.A avut sau nu efect produsul de slabit folosit ca sa poti ajuta sau nu pe ceilalti...Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  51. SA NU CREDETI IN POVESTI,EU AM CUMPARAT ACAI BERY SI NU SA SLABESC INCA M-AM INGRASAT 6 KG

    RăspundețiȘtergere
  52. il folosesc de 2 saptamini-in loc de slabire,am pus inca 3 kg.E o aiureala.

    RăspundețiȘtergere
  53. este o mare teapa,eu am luat acai bery timp de o sapt.si nu s-a intimplat nimic,nu am slabit deloc

    RăspundețiȘtergere
  54. Nu este bun acai pt sanatate, pentru a slabi recomand sex intensiv dimineata si seara, zilnic si asa slabiti, nu mai cumparati toate prostiile ca va distrugeti.

    RăspundețiȘtergere