Acai Berry Thin contraindicatii

Acai Berry Thin contraindicatii a fost publicat de Andreea la duminică, noiembrie 28, 2010, in Pastile de Slabit -> / / / / si a primit 18 comentarii
Cui nu-i e indicat sa foloseasca pastile de slabit Acai Berry Thin?



  • pastilele de slabit Acai Berry Thin, conform prospectului, nu sunt recomandate tinerilor cu varste mai mici de 18 ani si nici persoanelor cu varste mai mari de 60 ani
  • Acai Berry Thin este contraindicat si persoanelor cu afectiuni ale inimii si ficatului.
As mai adauga ca nu se recomanda consumul inainte de culcare al acestor pastile.
Si asemenea oricaror alte pastile de slabit, Acai Berry Thin nu ar trebui sa fie recomandat nici femeilor gravide sau in timpul alaptarii.

Producatorul consemneaza in prezentarea produsului ca pastilele pentru slabit Acai Berry Thin nu prezinta reactii adverse sau efecte secundare.
Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum Acai Berry Thin contraindicatii

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , Acai Berry Thin, administrare pastile de slabit, contraindicatii pastile de slabit, efecte ale pastilelor de slabit, pastile de slabit efecte secundare Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Acai Berry Thin contraindicatii

18 comentarii:

  1. Acai berry nu e bun de nimic.Am luat 2 luni fara a slabi deloc, in plus am avut o stare generale proasta pe parcursul acestei perioade. Am 68kg si 1,67 m, deci nu sunt foarte grasa si cu toate astea, nu am slabit deloc. Nu va lasati pacalite!

    RăspundețiȘtergere
  2. stie cineva daca au efecte asupra anticonceptionalelor microgynon?

    RăspundețiȘtergere
  3. dupa ce ai luat acai berry nu te ingrasi dublu?

    RăspundețiȘtergere
  4. Dupa acai berry thin, daca slabesti, nu ar trebui sa te ingrasi daca in timpul administrarii iti corectezi dieta si dupa o mentii. Problema e daca slabesti cu acay berry thin sau nu ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu sunt bune de nimic nici eu nu am slabit nici un kg dupa ele , e o mare pacaleala.

    RăspundețiȘtergere
  6. Alice (in tara teparilor)18 februarie 2011 la 14:13

    Nu recomand aceste pastile de slabit! Nici eu si nici sora mea si nici o prietena a noastra nu am slabit si acum, cand stiu mai multe :P sunt convinsa ca nici nu trebuia sa ne asteptam sa slabim cu ele(am cumparat acai berry thin in grup - ne-am convins una pe alta)
    Singura si cea mai importanta contraindicatie: ACAI BERRY THIN NU ESTE INDICAT IN CURA DE SLABIRE!

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt o MARE TEAPA- Compusul principal este cromul folosit in curele de slabire medicamentoase si alte substante de sinteza,iar extractul de acai este ,daca este intr-o cantitate f mica.
    efecte secundare-tensiune,nevroza,esofagita,insomnie

    RăspundețiȘtergere
  8. SUNT CELE MAI PROASTE!!!!! Nu numai ca nu am slabit ,dar in loc sa-mi taie cat de cat pofta de mancare as manca nonstop. Si am mai pus vreo 2 kg :(

    RăspundețiȘtergere
  9. @gabriela
    Dar cine v-a spus voua ca acai berry thin "taie" pofta de mancare?
    Daca te intereseaza un supliment care chiar face asta, reduce pofta de mancare (te ajuta sa reduci portiile fara sa suferi de foame) si in plus iti accelereaza si metabolismul, iti recomand sa incerci slim&fit

    RăspundețiȘtergere
  10. hahaha ... acai berry este contraindicat (adica nu are indicatii) pt cura de slabire hahaha

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca folosesti slim&fit sau acum vrei sa incepi o cura cu slim&fit sau detoxicolon, iti ofer un voucher de reducere de 15 lei pentru urmatoarea comanda. clic aici si ia codul de reducere

    RăspundețiȘtergere
  12. De ce este contraindicat acai berry persoanelor care sufera cu inima? ce face? ce se poate intampla?

    RăspundețiȘtergere
  13. haha, din ce am citit se pare ca voi nu ati slabit. eu pot sa zic ca am luat inainte de vacanta mare o cutie pe termen de 30 zile si am slabit 10 kg. de la 69 am ajuns la 59 foarte simplu. plus ca nu m-am abtinut de la dulciuri, si spor nu am facut. daca mai faceam si sport si mai tineam si o cura, cu siguranta mai slabeam :P

    eu va zic sa va luati..chiar daca e mai scump. se merita. ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  15. Se merita! DA!
    Fructul acai este bun atat timp cat este completat cu ingrediente care sa asigure o slabire sigura si eficienta.
    Daca pe langa extrasul de acai (care te ajuta sa slabesti sanatos daca mananci mai putin) mai gasesti in pastila de slabit si fibre de buna calitate (care iti reduc pofta de mancare si regleaza digestia, elimina constipatia si imbalonarea) slabesti rapid si sigur chiar multicele kg asa cum face HyperSlim Acai. In hyperslim acai, daca se mai regasea si ceaiul verde puteam vorbi de o formula perfecta de slabire.
    De accea, ne-am gandit ca impreuna cu HyperSlim Acai sa va oferim gratuit si ceai verde care sa accelereze arderea grasimilor si sa nu mai fie nevoie de sa tragi de fiare si sa rupi bicicleta la sala.
    Incearca fara riscuri (asiguram o garantie de satisfactie de 100% - daca nu esti multumita iti dam banii garantat inapoi si, alt bonus,toate informatiile de care ai nevoie pentru a slabi si a-ti mentine greutatea fara eforturi)

    Succes la slabit!

    RăspundețiȘtergere
  16. a FOLOSIT CINEVA SII COLON CLENSER CARE VINE IMPRUNA CU PASTILELE?

    RăspundețiȘtergere
  17. si eu am folosit si nu sunt bune de nimic

    RăspundețiȘtergere