Natural Vita

Natural Vita a fost publicat de Andreea la miercuri, aprilie 02, 2014, in Pastile de Slabit -> / si a primit 7 comentarii

Natural Vita, pastile de slabit, sunt tot mai cunoscute publicului in ultima perioada.
Adunand ingrediente de top, natural vita propune o slabire rapida, fara foame si fara exercitii fizice

Prezentare pastile de slabit Natural Vita

Asa cum este specificat in prezentarea online, pastilele de slabit Natural Vita au urmatoarele beneficii:
  • elimina kilogramele in plus
  • regleaza digestia
  • energizare
  • blocheaza depunerea grasimilor
  • ajuta la controlul apetitului
  • scad greutatea corporala fara pierderea masei musculare
  • reduce grasimea pe burta, coapse, talie si sold , 
  • accelereaza metabolismul 
  • elimina toxinele depuse
Afla mai multe despre modul in care slabesti cu Natural Vita! Clic Aici

Forum: Ati luat pastile Natural Vita?

Daca ati incercat pastile de slabit Natural Vita, va asteptam pe forum (in zona de mai jos, la comentarii) cu pareri si opinii dar si cu informatii privind rezultatele obtinute cu aceste pastile de slabit Natural Vita

Pentru detalii sau comanada Natural Vita (la cel mai mic pret), clic aici



Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum Natural Vita

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , Natural Vita, NaturalVita Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Natural Vita

7 comentarii:

  1. Da! Sunt bune!
    Si eu... chiar am incercat destule....
    De la capsula de slabit aia chinezeasca cu otrava de sibutramina in ea, nu am mai gasit nici o pastila care sa ma ajute sa slabesc macar un gram.
    Eu tin cura de slabire (4-6 kg) cam de doua ori pe an ... asta este... sunt pofticioasa si nu ma pot abtine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat ai slabit cu natural vita, Dana?
      Ai tinut si dieta sau ai facut sport?
      Din ce farmacie le-ai cumparat?

      Ștergere
    2. cum am spus mai sus, eu tin cura de slabire cam de 2 ori intr-un an.. din pacate... cum pun 4-5 kg cum ma apuc de o cura...
      acum am descoperit Natural Vita si au functionat destul de ok... in 20 zile am dat jos aproape 5 kg...

      Ștergere
    3. Felicitari Dana! Si slabit foarte bine tinand sema ca nu ai avut decat cele 5 kg in plus...

      Ștergere
  2. Aceste pastile promit ca nu pui la loc kg pierdute...cum se face ca daca iti satisfaci anumite pofte te ingrasi?

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am incercat acest produs! In afara faptului, ca au un site extrem de greoi, in care nu poti afla prea multe, poze false ale unor persoane care au slabit, dar ele stiu cu ce, NU sunt bune de absolut nimic! Adica, nu slabesti, clar …. nu stiu ce contin, daca as dispune de ceva bani m-as duce sa le fac o analiza!
    In fine, nu recomand! Daca aveti bani de aruncat pe fereastra nu tineti cont de opinia mea! O zi minunata tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aproape am terminat flaconul si nu am slabit deloc. Nici nu mi-au taiat pofta de mancare, deci nu am reusit sa tin regim.

    RăspundețiȘtergere