Natural Vita efecte secundare si reactii adverse

Natural Vita efecte secundare si reactii adverse a fost publicat de Andreea la duminică, aprilie 13, 2014, in Pastile de Slabit -> / / / si a primit 6 comentarii


Natural Vita, la dozele recomandate pentru administrare, nu are reactii adverse si nici efecte secundare.

Natural Vita nu face parte din categoria suplimentelor puternice cu risc pentru sanatate, nu contine sibutramina, nu sunt puternic laxative si nici nu forteaza eliminarea apei pentru a conduce la demineralizare sau la deshidratare.
Afla mai multe detalii despre pastilele de slabit Natural Vita! Clic Aici!
Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum Natural Vita efecte secundare si reactii adverse

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , Natural Vita, NaturalVita, pastile de slabit efecte secundare, reactii adverse la pastile de slabit Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Natural Vita efecte secundare si reactii adverse

6 comentarii:

  1. Mi-e tare frica de efecte secundare si de aceea nu am incercat pana acum decat ceaiuri de slabit; Am slabit vreo 18 kg in doua luni jumatate cu ceaiuri si mai am vreo 7 kg in plus dar parca acul cantarului s-a blocat la cele 68kg... As incerca aceste pastile de slabit pentru ca am auzit pe la niste cunostinte ca sunt f. bune... insa... repet... mi-e frica de efecte secundare... nu vreau sa-mi pun in pericol sanatatea.
    Ce ma sfatuiti? Aici vad ca nu sunt efecte secundare ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ingredientele din aceste capsule de slabit natural Vita sunt atent alese si combinate; La o administrare corecta, conform dozajului recomandat in prospect, nu sunt efecte secundare sau reactii adverse

    RăspundețiȘtergere
  3. De unde pot sa cumpar aceasta capsula de slabit? Vreau sa slabessc 5-10 kg...

    RăspundețiȘtergere
  4. Mioara Bardean - Constana17 aprilie 2014 la 09:43

    La mine nu a avut efecte secundare sau reactii adverse; de slabit... am slabit 3 kg in 11 zile (atat aveam de slabit)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu au efecte secundare si sunt cele mai bune pastile de slabit pe care eu le-am luat vreodata!

    RăspundețiȘtergere