Natural Vita Pret

Natural Vita Pret a fost publicat de Andreea la miercuri, aprilie 02, 2014, in Pastile de Slabit -> / / / si a primit 3 comentarii

Afla ce pret are Natural Vita si cat costa cura cu aceste pastile de slabit

Pret flacon pastile de slabit Natural Vita

Natural Vita este disponibil in 2 pachete: 30 capsule si 60 pastile de slabit
  • 30 capsule Natural Vita - pret 125 lei
  • 60 pastile Natural Vita - pret 225 lei

Cat costa cura de slabire cu Natural Vita?

Natural vita se administreaza cate o pastila pe zi; prin urmare:
  • cura de slabire de 30 zile cu Natural Vita costa 125 lei
  • cura de slabire de 60 zile, costa 225 lei

Unde se gaseste Natural Vita la aceste preturi?

Daca vrei sa te asiguri ca ai sa cumperi Natural Vita (original) la cel mai mic pret fara alte taxe de livrare sau ambalare / conditionare, clic aici

Forum: Merita Natural Vita acest pret?

Daca ati incercat pastile de slabit Natural Vita, va asteptam cu comentarii si pareri in care sa va exprimati opinia de consumator: daca rezultatele obtinute cu natural vita merita sau nu merita acest pret.

(P) Cel mai bun pret si transport gratuit, gasesti aici


Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum Natural Vita Pret

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , cat costa pastilele de slabit, Natural Vita, NaturalVita, pret pastile de slabit Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Natural Vita Pret

3 comentarii:

  1. Claudia Balan - Constanta14 aprilie 2014 la 18:59

    Cred ca merita acest pret; Mai multe cunostinte si colege de serviciu au luat aceste pastile de slabit Natural Vita si absolut toate spoun ca sunt multumite.
    Imediat cum termin si eu alaptatul am sa le incerc si eu; Va tin la curent!
    Si oricum... decat ceva ieftin si prost, mai bine ceva cu un pret mai marisor dar si cu rezultate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cam cat au slabit prietenele tale intr-o luna de zile? tu cat ai de slabit?

      Ștergere
    2. Claudia Balan - Constanta16 aprilie 2014 la 11:13

      Lili....eu nu am luat Natural Vita (am scris mai sus ca alaptez) Prietenele mele au slabit vizibil de mult; doar una dintre ele mi-a spus cat a slabit.... 7 kg in 30 zile si vad ca se mentine....

      Ștergere