Natural Vita Comentarii

Natural Vita Comentarii a fost publicat de Andreea la duminică, aprilie 13, 2014, in Pastile de Slabit -> / / / si a primit 4 comentarii

Cauti sau vrei sa adaugi comentarii despre Naturaral Vita?
Pentru comentarii Natural Vita necenzurate, intra aici!

Vrei sa incerci sau ai luat Pastile de slabit Natural Vita?

Te asteptam cu comentarii despre natural vita!
Orice comentarii postate in aceasta pafina de forum despre Natural Vita vor fi aprobate garantat cu o singura conditie: sa folositi un limbaj civilizat indiferent daca ati slabit cu Natural Vita si sunteti multumiti sau nu prea sunteti multumiti de rezultatele de slabire obtinute cu Natural Vita

Cauti comentarii de la cei care au incercat pastile de slabit Natural Vita?

Daca vrei sa vezi ce spun cei care au luart pastile de slabit Natural Vita, comentarii si pareri,  clic aici


Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum Natural Vita Comentarii

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , comentarii pastile de slabit, forum pastile de slabit, Natural Vita, NaturalVita Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Natural Vita Comentarii

4 comentarii:

  1. Eu nu am incredere in pastile de slabit indiferent cat ar fi ele de naturale.
    Nu ma intrebati de ce pentru ca nu stiu ce sa va spun...
    Mai bine grasa si frumoasa decat cu sanatatea in pioneze!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca esti gras, nu esti sanatos; Nu ai cum sa vrei sa fii cu "sanatatea in pioneze" (adica grasa) decat sa risti sa ajungi "cu sanatatea in pioneze" din cauza suplimentelor de slabit....
      Nu zic sa ai incredere deplina in "pastile de slabit" studiaza si asigura-te ca alegi cele mai sanatoase solutii
      Succes si multa sanatate!

      Ștergere
  2. George N. - Constanta15 aprilie 2014 la 23:38

    Am cumparat Natural Vita pentru 2 luni cu speranta sa slabesc macar vreo 7-8 kg. Am slabit 15 kg in 2 luni de zile! In prima luna 9 kg si in a doua luna 6 kg. Dupa cativa ani buni in care m-am tot chinuit sa ajung cu greutatea sub 100 kg iata ca acum am reusit.
    Daca as mai da jos 15 kg, ar fi fantastic! As incepe sa merg si eu iara la fotbal cu baietii si cu siguranta mi-as mentine greutatea cu mai mare usurinta....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mony (Timisoara)16 aprilie 2014 la 11:02

      Felicitari George!
      In general, Barbatii slabesc mai mult si mai rapid decat femeile.
      Oricum... eu as fi foarte multumita si cu 6 kg intr-o luna... am incercat o gramada de diete si slabeam 1-2 kg si ma plafonam; apoi, ma ingrasam la loc foarte rapid.
      Spune-mi George de UNDE AI CUMPARAT NATURAL VITA?

      Ștergere