Acai Berry Thin PARERI

Acai Berry Thin PARERI a fost publicat de Andreea la vineri, ianuarie 21, 2011, in Pastile de Slabit -> / / si a primit 5 comentarii
Pentru ca pastilele de slabit Acai Berry Thin deja au devenit populare (avand parte de o promovare in forta pe internet) ne dorim cu totii sa aflam pareri de la cei care au folosit aceste pastile de slabit Acai berry thin.

Daca ai folosit Acai Berry Thin pentru slabit si vrei sa-ti impartasesti rezultate, opinii si pareri despre aceste pastile de slabit, te asiguram ca sunt foarte multe persoane interesate de "pareri acai berry thin".

Te asteptam cu comentarii despre Acai Berry Thin, mai jos, in zona de forum.

Multumim pentru contributia adusa la forumul Acai Berry Thin PARERI!
Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum Acai Berry Thin PARERI

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , Acai Berry Thin, forum pastile de slabit, pareri despre pastilele de slabit Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Acai Berry Thin PARERI

5 comentarii:

  1. Nu sunt prea multumita de aceste pastile...
    Am o intrebare ... care dintre voi imi poate spune ceva despre slim&fit?

    RăspundețiȘtergere
  2. slimfit isi fac treaba; daca te ingrijesti de o dieta echilibrata, ai mese regulate si sanatoase (3 mese si 2 gustari) si incerci sa faci ceva miscare, aceste pastile te ajuta sa nu resimti foamea si astfel sa mananci mai putin si sa arzi mai repede grasimea, chiar daca nu faci exercitii fizice epuizante

    RăspundețiȘtergere
  3. dragi mei,le am cumparat, am tinut dieta, am baut apa si nimik bun nu s a intamplat. ba dimpotriva cu toata dieta mea de fructe si piept de pui numai fiert am mai luat si in greutate putin. este doar o mare minciuna. nu mai dati si voi banii pe asa ceva ca nu veti slabi un gram. cine nu crede ma poate gasi la id-ul olimpv

    RăspundețiȘtergere
  4. am comandat si eu aceste pastile..eu am luat acaiplus...le-am comandat din Londra...pt k aicia sunt acuma...si vreau sa stiu si eu ce parere aveti despre acest produs?...nu sunt sigura daca sunt asa cum se zice...dar am zis sa incerc...voi ce ziceti?...astept..multumesc...

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca ne dai si un site unde sa vedem produsul (compozitia si modul de administrare) incercam sa formulam o opinie si poate niste sfaturi...

    RăspundețiȘtergere