Vrei sa slabesti?

Vrei sa slabesti? a fost publicat de Andreea la miercuri, ianuarie 12, 2011, in Pastile de Slabit -> / / si a primit 4 comentarii
Te intereseaza o cura de slabire snatoasa si eficienta?
Afla cum slabesti 5 -10 kg in 30 zile cu doi pasi simplu de urmat, cu cateva reguli usor de respectat si cu ajutorul a doua produse 100% naturale pentru detoxifiere si slabire.

Pasul 1: detoxifierea
  • Daca ai exces de kg, cel mai probabil se datoreaza unei alimentatii mai putin sanatoasa.
  • O alimentatie nesanatoasa conduce la acumularea de toxine in organism
  • Pentru a se apara de aceste toxine, in timp ce tu continui sa ai o alimentatie nesanatoasa, organismul tau nu are decat solutia diluarii toxinelor; va retine mai multa apa si mai multe grasimi decat un organism "curat" cu scopul de a scade concentratia toxinelor prin diluare
In concluzie, daca in organismul tau este un exces de toxine, chiar daca vei reduce portiile si vei munci mai mult pentru a arde calorii, organismul va face tot posibilul sa pastreze suficienta apa si grasime pentru a dilua toxinele.
SOLUTIA: Inainte de a incepe cura de slabire este necesara o cura de detoxifiere.

Pasul 2: cura de slabire
Cura de slabire cea mai eficienta este aceea bazata pe reducerea aportului de calorii (un regim alimentar cu mai putine calorii) si accelerarea arderii grasimilor (activitati fizice si alimente/plante/pastile care accelereaza metabolismul)
Prima mare dificultate a unei astfel de cure de slabire (si de cele mai multe ori motivul pentru care se apeleaza la "pastile de slabit" ) este foamea; Reducand portiile (pentru a reduce aportul de calorii) se mareste foamea.
A doua mare dificultate in aceasta metoda de slabit este comoditatea sau lipsa timpului; oricare ar fi motivul, cele mai multe persoane care abandoneaza un astfel de program de slabire o fac si pentru ca nu obtin rezultatele asteptate pentru ca nu reusesc sa aiba un program regulat de activitati/exercitii fizice si nici nu gasesc solutii reale pentru a accelera metabolismul pe alte cai.

VESTEA BUNA:
Din ce in ce mai multe "voci" apreciaza eficacitatea a doua produse pentru detoxifiere :
  1. DetoxiColon - elimina in mod natural toxinele din organism si are un rol activ in procesul de slabire prin aportul de fibre naturale care  isi maresc volumul in stomac, si transmit creierului semnale de satietate- mananci mai putin, dar senzatia de saturatie vine mult mai repede.
  2. Slim&Fit - 100% natural, contine ingrediente care suprima senzatia de foame si accelereaza arderile (mananci mai putin si arzi mai multe grasimi fara exercitii fizice istovitoare)
Detalii si comanda aici: http://tinyurl.com/5whw9wy

Asteptam cu interes intrebari, comentarii si pareri, mai jos, in zona de forum.
Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum Vrei sa slabesti?

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , Cele Mai Bune Pastile De Slabit, forum pastile de slabit, pareri despre pastilele de slabit Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Vrei sa slabesti?

4 comentarii:

  1. Eu am folosit slimfit si e tare bun .... nu mai mi-e foame "de lup" cand ma asez la masa si nici nu inebunesc dupa ciocolata me "pentru stres".
    Am sa incerc si detoxicolon pt ca in 3 luni am slabit asa: 5kg, 6kg si luna trecuta (cu toate ca am rezistat tuturor ispitelor - nu am vizitat-o pe mama) am slabit doar 1,5 kg

    Cred ca asta e grasimea care se incapataneaza sa ramana unde nu trebuie din cauza toxinelor (sunt fumatoare si respir aerul strazii - in plus, nu-mi permit produse bio)

    Oricum, am, incredere in slim&fit! stiu ca am sa mai slabesc si cele 8kg care le mai am in plus daca adaug detoxicolon ... si stiu ca voi mentine greutatea normala !
    acelasi succes vi-l doresc si voua!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. am doar 16 ani si vreau sa slabesc .. am incercat foarte multe diete si niciuna nu a fost eficienta.. dadeam jos doar cate 3-4 kg.. dar dieta era de 8-9kg .. trebuie sa slabesc repede cam inttr o luna 10 kg . ma puteti ajuta?

    RăspundețiȘtergere
  3. E posibil saslabesc cu HyperSlim Acay macar 12 kg??am inceput aceasta cura de aproximativ 3 saptamani si nu vad nici o scimbare

    RăspundețiȘtergere
  4. oooo daaaaa :) eu cu hyperslim am inceput sa slabesc atunci cand parca nu mai aveam nicio speranta si vroiam sa trimit produsele sa-mi iau banii inapoi.
    abia in a 3 saptamana am dat primul kg, dupa alte doua saptamani am mai slabit 4 kg si dupa 10 saptamani aveam 16 kg slabite...

    RăspundețiȘtergere