a slabit cineva cu acai berry?

a slabit cineva cu acai berry? a fost publicat de Andreea la duminică, ianuarie 02, 2011, in Pastile de Slabit -> si a primit 1 comentarii
Buna, sunt maria si am 19 ani,
Am ceva probleme cu kg -le si caut sa le rezolv.

Am cititi pe multe forum -uri despre pastilele de slabit care contin fructele acai berry (in  special pe site-uri de limba engleza)
Intrebarea mea principala: a slabit cineva cu acai berry? (stiu ca sunt multe pastile de slabit cu acest ingredient si din raspunsurile voastre as vrea sa aflu si daca sunt nune la slabit dar si care pastile sunt cele mai bune.

Multumesc!
Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum a slabit cineva cu acai berry?

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , intrebari pastile de slabit Adauga sau vezi comentarii si pareri despre a slabit cineva cu acai berry?

Un comentariu:

  1. eu leam comandat ieri mau sunat de la ei si miau spus ca maine dimineata ajung sper foartemult sa functioneze .Incearcale si Tu Succes!!

    RăspundețiȘtergere