Perfect Slim pareri

Perfect Slim pareri a fost publicat de Andreea la joi, februarie 10, 2011, in Pastile de Slabit -> / / si a primit 7 comentarii
Ai folosit pastile de slabit Perfect Slim? Te asteptam cu pareri si comentarii despre Perfect Slim.



Multumim pentru contributia ta cu comentarii si pareri despre pastilele de slabit Perfect Slim si pentru timpul acordat!
Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum Perfect Slim pareri

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , forum pastile de slabit, pareri despre pastilele de slabit, Perfect Slim Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Perfect Slim pareri

7 comentarii:

  1. Buna ziua, am luat si eu 2 flacoane de Perfect Slim cu spewranta ca ma va ajuta sa dau jos macar 5 Kg. Pana acum am 3 saptamani de cand il iau si nu am nici un rezultat. Nu mai dati banii de pomana pe asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. E perfect slim pentru portofel ... produce o slabire perfecta si inutila a portofelului!
    Vreau banii inapoi!

    RăspundețiȘtergere
  3. vreau bani inapoi si rusine sa va fie faceti bani pesperantele oamenilor cu pastile vechi si care nu dau nici un randament vreau bani inapoidaca vreti sunatima 0742278892

    RăspundețiȘtergere
  4. vreau bani inapoi si rusine sa va fie faceti bani pesperantele oamenilor cu pastile vechi si care nu dau nici un randament vreau bani inapoidaca vreti sunatima 07422788**

    RăspundețiȘtergere
  5. buna am luat si eu porcariile astea de pastile care nu miau facut nici un bine va rog nu mai dati banii pe toate prostile

    RăspundețiȘtergere
  6. buna,asa e sunt niste porcarii,dupa ce am tot incercat toate porcariile astea am gasit la cineva niste pastile aduse din America,Elemis se chemau si vreau sa spun ca am slabit 11 kg in 3 luni fara sa tin diete asa ca daca gasiti sa luati,va recomand insa retineti ca in primele 2 sapt va vor aparea cateva cosuri pentru ca detoxifica pielea.Succes si nu mai credeti in toate porcariile lor naturiste.

    RăspundețiȘtergere
  7. trei cutii in 60 zile nici un efect.sunt prostii mari,nu merita 156 lei cat am dat pe ele,cineva trebuie sa opreasca aceasta excrocherie vreu bani inapoi tefon;0722791274

    RăspundețiȘtergere