Ingrediente pastila de slabit Duoslim de noapte

Ingrediente pastila de slabit Duoslim de noapte a fost publicat de Andreea la vineri, februarie 04, 2011, in Pastile de Slabit -> / / si a primit 7 comentarii
Despre Duoslim am vazut ca e un concept de slabire materializat in administrarea a doua pastile de slabit Duoslim (o pastila de zi si o pastila Duoslim de noapte)
Pastila de zi are ingrediente care actioneaza pentru energizare, vitaminizare si mineralizare si pastila de slabit duoslim de noapte cu actiune diuretica, detoxifianta si laxativa, ingrediente pe care aici le vom enumera:

Ingrediente Duoslim (pastila de noapte)


  • orthosiphon
  • ceai verde
  • seminte de grapefruit
  • lactobacili
  • ananas
  • garcinia

Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum Ingrediente pastila de slabit Duoslim de noapte

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , compozitie pastile de slabit, DuoSlim, ingrediente pastile de slabit Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Ingrediente pastila de slabit Duoslim de noapte

7 comentarii:

  1. Mi se pare interesant conceptul night and day. nu cred ca am mai vazut la vreun produs de slabit. mi-am comandat si eu astazi, convinsa in mare parte de ingredientele pastilutelor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu l-am luat tip de 2 luni si am reusit sa slabesc 9 kg. Sunt foarte incantata de el.Succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Se vede ca sunt naturale, nu trebuie sa-mi fac griji ca ma apuca burta pe undeva :)
    Ma scuzati ca sunt asa directa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vreau si eu, de unde il pot comanda?

    RăspundețiȘtergere
  5. Le poti comanda de pe site-ul lor, stiu ca se mai gaseste si in anumite plafare, dar nu stiu sigur in care!

    RăspundețiȘtergere
  6. e o porcarie iti vine sa vomiti astia sun huligani !!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. e o porcarie iti vine sa vomiti astia sunt huligani!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere