Slim&Fit si DetoxiColon sau SilhouetteHelp si ColonHelp?

Slim&Fit si DetoxiColon sau SilhouetteHelp si ColonHelp? a fost publicat de Andreea la miercuri, august 03, 2011, in Pastile de Slabit -> / / / si a primit 5 comentarii
Care dintre cele doua pachete de produse pentru detoxifiere si slabire Slim&Fit si DetoxiColon sau SilhouetteHelp si ColonHelp credeti ca sunt cele mai eficiente pentru o cura de detoxifiere si slabire?

(vezi si ColonHelp sau DetoxiColon)
Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum Slim&Fit si DetoxiColon sau SilhouetteHelp si ColonHelp?

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , ColonHelp, intrebari pastile de slabit, SilhouetteHelp, Slim Fit Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Slim&Fit si DetoxiColon sau SilhouetteHelp si ColonHelp?

5 comentarii:

  1. Eu folosesc Slim&Fit si DetoxiColon si sunt foarte multumita. Am slabit aproximativ 3 kilograme din prima saptamana de administrare, insa organismul nu reactioneaza la toata lumea la fel.. categoric administrarea pastilelor trebuie insotita de o dieta personalizata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu folosesc Slim&Fit, dar fara Detoxicolon si efectele sunt vizibile. Am slabit cam 2 kilograme si ceva in prima saptamana, dupa mai putin. Dar ma simt bine, nu am avut greturi, dureri de cap sau alte efecte adverse nedorite.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa prima zi cu DetoxiColon ma simt de parca as fi drogata,sedata, ma doa capul si sunt foarte ametita;dar voi continua :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am resuit sa scap de acteva kilograme cu ColonHelp. Chiar te ajuta foarte mult.

    RăspundețiȘtergere