HyperSlim Acai

HyperSlim Acai a fost publicat de Andreea la luni, august 15, 2011, in Pastile de Slabit -> si a primit 18 comentarii
Afla cum si cat slabesti cu HyperSlim Acai, compozitia si cum se administreaza aceste pastile de slabit.



Mihaela, Bistrita
"Fiind o persoana care are foarte multa treaba, de cele mai multe ori am neglijat alimentatia si am ajuns sa am probleme si sa ma ingras foarte mult. La recomandarea unor prieteni, am luat HyperSlim Acai si am slabit 9 kilograme intr-o luna de zile."
Fa o schimbare in viata ta! Profita de oferta speciala! Cu HyperSlim Acai slabesti pana la 15 kg pe luna


 HyperSlim Acai are in compozitie urmatoarele ingrediente active:
  • fruct acai berry - energizant bogat in vitaminele B1 si C, fier, fosfor, calciu, carbohidrati, proteine si lipide de calitate precum si aminoacizii Omega 6 si Omega 7
  • fibrulina - "este foarte de bogata in fibre vegetale(ceea ce o recomanda pentru sanatatea colonului, normalizarea tranzitului digestiv si cura de slabire) dar si in elemente nutritive esentiale (vitaminele B1, B2, B3, Vitamina C, Vitamina E) , aminoacizi esentialai, minerale (calciu, fosfor, potasiu), enzime, carbohidrati, Omega 3, Omega 6, Omega 9 (benefice in reducerea colesterolului si mentinerea sanatatii aparatului cardiovascular); reduce pofta de mancare si completeaza alimentatie crescand vitalitatea si conducand la o slabire sanatoasa si creearea conditiilor necesare mentinerii greutatii dupa slabire." 

Cat slabesti cu HyperSlim Acai?

Bazandu-ne pe discutiile cu clientii nostri, am aflat ca rezultatele se observa incepand din prima saptamana de dieta, iar in decursul a trei luni de zile se pot slabi pana la 30 de kilograme, urmand cura intensiva.

(P) Cu HyperSlim Acai Slabesti Pana La 15 kg Inca Din Prima Luna
Daca rezultatul nu te multumeste, iti primesti banii inapoi!
Profita de Oferta Speciala

    Vezi si:

    Iti place ce-ai aflat?

    Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

    Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

    Garantat 100% fara spam!
    Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

    Forum HyperSlim Acai

    Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , HyperSlim Acai Adauga sau vezi comentarii si pareri despre HyperSlim Acai

    18 comentarii:

    1. eu am cumparat hyperslim si sunt fericita , nu am slabit 15 kg cat zic ei ... dar am reusit sa slabesc 4 kg in 25 de zile. Bine , nu am stat cu shaorma in mana la ora 12 noaptea cum fac multi. Am fost atenta si la dieta mea.

      RăspundețiȘtergere
    2. Si eu incerc dieta cu hyperslim de o luna de zile, pana acum am reusit sa slabesc 6 kg. Sunt multumita dar voiam sa slabesc mai mult de atat.

      RăspundețiȘtergere
    3. am cumparat pastilele hiperslim . Astazi incep cura de slabire

      RăspundețiȘtergere
    4. buna fetelor!mi-as dori sa incerc si eu cura aceasta doar k am o problema eu folosesc anticonceptionale si nu stiu daca pot sa iau aceste pastile.....ce ziceti?

      RăspundețiȘtergere
    5. Nu sunt interactiuni intre hyperslim acai si anticonceptionale (asa mi-a spus ginecologul cand i-am spus ce contine aceasta pastila de slabit)
      Deci poti sa le iei fara probleme

      RăspundețiȘtergere
    6. multumesc,Mara! deci sa inteleg ca chiar da rezultate????? va pup

      RăspundețiȘtergere
    7. Chiar functioneaza ...
      Am 11 zile si 5 kg am slabit deja.
      Daca o sa mai merg de acum si cu cate 1 kg pe saptamana, tot sunt multumita.
      As vrea sa stiu care ar fi cea mai buna dieta cu hiperslim... un regim alimentar care sa te ajute sa slabesti dar si sa te mentii dupa ce nu mai iei hyperslim.

      RăspundețiȘtergere
    8. ce trebuie sa fac pentru a reusi sa slabesc?va rog ajutatima,pe zi ce trece ma ingras

      RăspundețiȘtergere
    9. bai nene chiar functioneaza astea? ca sunt satula de pastile fantoma de slabit :)) sunt curioasa daca mi se afiseaza si mesajul.. in fine

      RăspundețiȘtergere
    10. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      RăspundețiȘtergere
    11. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      RăspundețiȘtergere
    12. uite ca s-a afisat mesajul @anonim :)
      HyperSlim chiar functioneaza si nu e un produs de slabit "fantoma" cum spui tu.
      HyperSlim chiar te ajuta sa slabesti (nu face minuni, dar, TE AJUTA SA SLABESTI)
      - reduce pofta de mancare (mananci mai putin si slabesti)
      - mentine sanzatia de satietate mai mult timp (chiar daca mananci mai putin, nu faci foamea si nu ajungi din cauza astavsa renunti pana la urma la asa cum se intampla in cazul altor cure de slabire)
      - normalizeaza tranzitul intestinal si digestia si suplimenteaza alimentatia cu vitamine si minerale importante (chiar dac a mananci mai putin, organismul tau nu va fi privat de elemente nutritive esentiale - este prin urmare o cura de slabire sanatoasa)
      - HyperSlim nu este "fantoma": este produs de unul dintre cele mai respectabile laboratoare farmaceutice din Romania si este avizat conform legii

      In cazul in care rezultatele cu HyperSlim nu te multumesc, primesti banii inapoi.

      Nu-ti ramane decat sa incerci.

      Aici gasesti importante reduceri la toate pachetele de produse HyperSlim, transport gratuit si bonusuri grtatuite constand in ceai verde si crema celulitica (foarte utile in cura de sloabire)

      RăspundețiȘtergere
    13. as mai vrea s aaud si alte pareri.a ma i fost cineva care a luat si nu a fost ok?eu am mai incercat si capsula de labit si m-am ingrasat 5 kg....:(

      RăspundețiȘtergere
    14. chiar functioneaza! reduce pofta de mancare (de grasimi si de alimente grase)
      mananc mai putin si nu ma simt lesinata sau flamanda intre mese (semn ca stau bine cu fibrele si vitaminele de cand iau aceste pastile de slabit)
      Cu mersul la toaleta imi e din ce in ce mai bine.
      Ce sa zic .... in 5 saptamani am slabit 6 kg (in primele trei doar un kg si apoi 3 si 2 kg)
      succes mult si voua (dar si mie ca mai am 7-9 kg de slabit....)

      RăspundețiȘtergere
    15. Incercati sa luati Hyperslim impreuna cu Hyperdetox pentru o eficienta sporita :) Daca accesati site-ul lor gasiti si niste pachete promotionale avantajoase :) Eu sunt in prima luna de administrare si pana in prezent sunt foarte multumita!

      RăspundețiȘtergere
    16. AM COMANDAT SI EU !SI SUNT FOARTE CURIOASA SA VA DACA ARE EFECT!VREAU SI EU SA DAU JOS VREO 10 KG.

      RăspundețiȘtergere
    17. am comandat si eu acest produs azi lam incercat prima oara nu am stari de rau dar ma cam chinui sa beu ceaiuri si mi este putin foame dar rontai fructe si legume sper sa ajute la ceva chiar am nevoie o sa va anunt daca am slabit succes...

      RăspundețiȘtergere
    18. A mai incercat cineva fundictioneaza?Dupa intreruperea lor nu o sa pun inapoi kg , ca doar nu o sa pot lua pastile toata viata:) ?

      RăspundețiȘtergere