Comentarii Slim&Fit

Comentarii Slim&Fit a fost publicat de Andreea la miercuri, martie 30, 2011, in Pastile de Slabit -> / si a primit 10 comentarii
Comentarii de la cei care au folosit Slim&Fit pentru slabit.


Iata un comentariu despre Slim&Fit pe care nu pot :) sa nu-l citez aici:
Nu as vrea sa sune a “publicitate” sau mai rau … a SPAM, dar vreau sa va povestesc despre un produs care, actioneaza (eficient si verificat) la sfel cum promite si SENSA, adica iti reduce pofta de mancare dar incurajeaza dieta si activitatile fizice (defapt, nu doar le incurajeaza ci le si sustine – iti reduce pofta de mancare si mentine senzatia de satietate astfel incat vei putea urma fara probleme o dieta hipocalorica si, in plus, accelereaza metabolismul astfel incat vei arde mai multe calorii decat doar prin activitatea fizica)
Eu am slabit cu acest supliment alimentar (Slim&Fit) 11 kg in 3 luni (am prins si sarbatorile de craciun si am rezistat, fara frustrari, la toate “provocarile” specifice acestei perioade.
Desigur ca nu recomand gratuit acest produs, o fac pentru un comision, dar o fac cu mare incredere (datorita rezultatului meu dar si bunului feedback spe care il am de la spersoanele carora le-am recomandat acest produs.
Poti incerca si tu slim&fit si daca nu te multumeste primesti garantat banii inapoi. afla mai multe aici: www.slimandfit.ro

Astept si de la voi (cei care ati folosit aceste "pastile de slabit" Slim&Fit) comentarii si pareri.
Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum Comentarii Slim&Fit

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , forum pastile de slabit, Slim Fit Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Comentarii Slim&Fit

10 comentarii:

  1. Publicitatea, asta ai facut. Am comandat aceste pastile, le-am folosit si nici macar 1 kg nu am slabit, si probabil ca in situatia mea sunt destui.....asa ca, hai sa nu mai facem publicitatea la un produs care nu este bun de nimic.

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce te iei de fata? :) spune clar ca primeste un comision.
    In fiecare zi facem cu totii publicitate ... vai draga ce buna e pitza x sau ce film misto e la cinema y ... vi se pare cunoscut nu? cu totii facem "publicitate" atunci cand suntem satisfacuti de acel ceva pe care-l laudam da o facem gratuit.

    In ceea ce priveste slim&fit si eu l-am folosit (impreuna cu detoxicolon de aici www.slimandfit.ro) si am slabit kg frumoase ..... 8kg in 6 saptamani
    Poate ca tu nu ai redus suficient caloriile ....
    Dar spune-ne si noua... ai mancat mai putin, ai facut miscare mai multa, ai avut probleme cu foamea ....?
    ca ceea ce spui tu aici suna mai degraba a antireclama decat a pareri despre slim&fit ....

    RăspundețiȘtergere
  3. mie mi-a placut ca macar a fost sincera :P. si eu iau slim&fit si sunt multumita, mie mi se pare un produs bun altora prost, efectele sunt diferite de la organism la organism

    RăspundețiȘtergere
  4. Ba chiar e un produs bun daca ai de gand sa slabesti sanatos si nu te astepti la miracole.
    Daca ai de gand sa slabesti si sa nu te mai ingrasi trebuie sa papi ceva mai putine calorii si sa arzi ceva mai multe decat de obicei ...
    Eu am mai tinut cure de genul asta dar erau chinuitoare ... mancam mai putin si ma tineam de sport si cu dintii numai ca foamea imi punea bete in roate si la un moment dat oboseam si renuntam

    Acum doua luni, cautand pe net ce as putea avea de nu mai reusesc sa ma odihnesc si in plus am o pofta nejustificata de mancaruri grase si de prajeli, am aflat ca e vorba de un exces de toxine si trebuie sa fac o cura de detoxifiere a colonului si am ajuns la detoxicolon.
    Am citit despre detoxicolon si m-am hotarat sa-l comand dar am mai cautat un pic poate gasesc ceva mai ieftin si asa am dat de cura cu detoxicolon si slim&fit. Faptul ca promiteau banii inapoi daca nu sunt multumita m-a facut sa cumpar aceste produse de pe www.slimandfit.ro
    Si cum sa nu fiu multumita ca iata sunt in a treia luna (si ultima si am slabit in 9 saptamani de cura 14 kg si nici nu mai sunt obosita si nici de grasimi nu mai am pofta - semn ca detoxifierea s-a produs ...
    Acum merg doar pe slim&fit sa mai dau jos 3 kg si in sfarsit, dupa trei ani de cand am nascut am sa ajung si eu la greutatea normala

    Succes si voua si lasati fata in pace ... de ce sa nu faca un ban daca stie cum, mai ales ca recomanda un produs ok ...

    RăspundețiȘtergere
  5. e foarte important sa nu te astepti la miracole, produsele care promit multe kilograme in minus intr-un timp record nu sunt ok

    RăspundețiȘtergere
  6. De asta am si ales, Anca, Slim&Fit! ca nu promite miracole ci doar un ajutor.
    Mie, slim&fit (si detoxicolon) mi-a oferit un maaaare ajutor!
    Si nu stiu de ce, eu cred ca cei mai multi dintre cei care vor sa slabeasca pt ca trebuie sa slabeasca nu asteapta miracole ci doar ajutor.
    Rog pe fata care se ocupa de blogul asta, Ana Dan parca, sa faca un sondaj de genul: Vrei sa slabesti? Ce astepti? Un miracol sau ajutor?
    Sunt foarte interesata de ce vrea lumea... eu cred ca cei mai multi vor ajutor

    RăspundețiȘtergere
  7. Iti promit Dana ca de maine pregatesc o campanie pe tema "Vrei sa slabesti? Ce astepti? Un miracol sau ajutor?"

    RăspundețiȘtergere
  8. sunt foarte curioasa de rezultatul sondajului. sunt sigura ca sunt multi care se asteapta ca pastilele de slabit sa ii ajute sa slabeasca fara sa renunte la obiceiurile alimentare nesanatoase.

    RăspundețiȘtergere
  9. Exact asa este Dana, cu slim&fit nu vei avea miracole ci doar te va ajuta sa dai jos acele kilograme mult mai usor (eu am dat jos 5 kilograme jumatate intr-o luna). Probabil datorita impactului redus pe care il are asupra sanatatii slim&fit e recomandat de multi medici nutritionisti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba pot spune ca e chiar un miracol (ce mi s-a intamplat mie); am slabit 18 kg in 10 saptamani si m-am mentinut aproape 2 ani frara probleme; am ramas insarcinata in noiembrie anul trecut si in martie am pierdut sarcina (ou clar);
      In perioada asta de sarcina am adunat vreo 5 kg (sunt pofticiasa rau cand sunt insarcinata) si vreau sa le dau jos si tot la www.slimandfit.ro voi apela..

      Ștergere